Bezpieczne korzystanie z bankowości elektronicznej!
Bezpieczeństwo Twoich transakcji dokonywanych na koncie Inteligo jest dla nas najwyższym priorytetem.

Korzystamy z nowoczesnych i sprawdzonych procedur oraz systemów bezpieczeństwa. Wiele zależy też od Ciebie, dlatego pamiętaj:
- numer Klienta, hasła dostępu i kody jednorazowe powinny być znane tylko Tobie, dlatego nie podawaj ich nikomu i używaj wyłącznie na stronie https://inteligo.pl/secure,
- przed zalogowaniem do konta Inteligo, upewnij się czy połączenie, z którego korzystasz jest szyfrowane,
- Bank nigdy nie poprosi o podanie kodu jednorazowego podczas logowania oraz kilku kodów z narzędzia autoryzacyjnego jednocześnie (z wyjątkiem polecenia użycia dwóch kodów podczas aktywacji lub zmiany nowego narzędzia autoryzacji),
- nie odpowiadaj na wiadomości e-mail, których autorzy proszą o ujawnienie czy zweryfikowanie Twoich danych osobowych, informacji dotyczących numeru konta czy danych karty płatniczej,
- zawsze sprawdzaj treść SMS-a, w którym otrzymujesz kod do potwierdzenia transakcji – dane powinny być zgodne z operacją wykonywaną przez Ciebie w serwisie transakcyjnym,
- stale dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera, stosuj program antywirusowy z aktualna definicją wirusów oraz osobisty firewall; dopilnuj, aby ustawienia używanej przez Ciebie przeglądarki internetowej były właściwe.
Pamiętaj! Kontaktując się z Tobą, pracownik Banku nigdy nie będzie Cię prosił o podanie instrumentów uwierzytelniających, takich jak: identyfikator, hasło, kod do autoryzacji operacji czy PIN do karty płatniczej.
Jeżeli podczas korzystania z konta w serwisie internetowym zauważysz dziwne, nietypowe sytuacje, które wzbudzą Twój niepokój, niezwłocznie skontaktuj się z konsultantem Infolinii Inteligo.
Sprawdzaj regularnie wyciągi bankowe, zarówno te dotyczące transakcji dokonywanych kartą debetową, jak i kartą kredytową. Masz możliwość dodatkowego zabezpieczenia wyciągów przed dostępem niepowołanych osób, korzystając z opcji szyfrowania wyciągów.