Inteligo nr 1 w oczach Klientów i Ekspertów
Inteligo zajęło pierwsze miejsce w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną. Konto zostało wyróżnione m.in. za najlepszą obsługę Call Center, serwis transakcyjny w nowej szacie graficznej, 0 zł za obsługę konta i gotowość naszych Klientów do polecania Inteligo swoim znajomym. Dziękujemy za Wasze uznanie!
![aa259718-23ee-4015-92e2-11f91f01341d.png](/media_files/cache/79/be/79be5b6840e67be8f3efb966f9dfe729.png)
W rankingu przeprowadzonym po raz trzeci przez Dziennik Gazetę Prawną konto było oceniane zarówno przez Klientów, jak i niezależnych Ekspertów. Pierwsze miejsce Inteligo zawdzięcza:
- swojemu Call Center – w badaniu brano pod uwagę m.in. liczbę przełączeń w serwisie automatycznym, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, profesjonalizm pracowników Infolinii oraz spójność udzielanych przez nich informacji,
- intuicyjnemu serwisowi transakcyjnemu – doceniono dostosowanie szaty graficznej do wyglądu serwisu informacyjnego w marcu 2012 r.,
- braku opłat za prowadzenie konta,
- gotowości Klientów do polecania Inteligo swoim znajomym.
Dziękujemy Wam za uznanie i przypominamy, że Inteligo nagradza polecanie kont swoim znajomym. Dołącz do programu „Mam Inteligo” już dziś! Więcej
Ranking „Bank Najbliższy Klientowi” jest organizowany przez „Dziennik Gazetę Prawną” we współpracy z firmami Expander, Indicator i IQS. Przeczytaj więcej na stronie DGP oraz w wydaniu papierowym gazety.