, Inteligo

Inteligo - prosta i tania bankowość

Internetowość i brak opłat stały się już tak powszechne, że nie stanowią już cechy wyróżniającej bank. Nowe warunki wymagają nowej strategii.

64eb7137-a3ac-4e30-adbc-3b994665c78f.png

Przewodnią ideą Inteligo była zawsze prostota i wygoda codziennego bankowania. I to, mimo zmian rynkowych, pozostanie naszą wyróżniającą cechą. Nie ukrywamy, że w tej dziedzinie mamy jeszcze kilka istotnych wyzwań. Nie wszystkie procesy dotyczące otwierania i obsługi naszych produktów są optymalne, przyjazne dla użytkownika. Praca nad ich poprawą to jedno z naszych podstawowych zadań w najbliższej przyszłości.

Internet i telefon w przypadku Inteligo nie stanowią jedynie kanału dostępu do konta. W naszym przypadku model biznesowy jest całkowicie wirtualny, pozwalający na korzystanie z usług finansowych bez wizyty w oddziale banku. Ta internetowa filozofia działania wpływa na dobór parametrów oferty i na nasze priorytety. Istotą Inteligo są obecnie i będą w przyszłości produkty zrozumiałe, proste, których internetowa obsługa jest dla użytkownika przyjemnością. Z tą myślą wdrażać będziemy nasze kolejne innowacje związane z marką Inteligo. Będziemy koncentrować się na wzroście satysfakcji z użytecznych cech interfejsu internetowego, ułatwieniu korzystania z najbardziej potrzebnych funkcji i produktów oraz rozwoju atrakcyjnych, również cenowo, produktów depozytowych i transakcyjnych.

Inteligo będzie się rozwijać. Aktualnym przykładem są nowe, dłuższe terminy Dobolokaty, dla której proponujemy bardzo atrakcyjne oprocentowanie. Wkrótce zaprezentujemy kolejne nowe możliwości oszczędzania z Inteligo. Właśnie produkty depozytowe i rachunek bieżący chcemy szczególnie rozwijać. Te elementy oferty najlepiej odpowiadają naszej wizji bankowości internetowej – korzystnej dla klienta, zaspokajającej potrzeby, łatwej w obsłudze.

Obecnie istniejącą ofertę kredytową i portfolio kart Inteligo będziemy optymalizować – głównie pod kątem wygody i prostoty użytkowania oraz ułatwień w procesie wnioskowania i obsługi. W Inteligo jesteśmy zdeterminowani, aby ustanowić nowe standardy w kategorii „bankowość internetowa”. Jako jeden z pionierów (działamy od roku 2001) i lider całkowicie zdalnej bankowości mamy mocne podstawy do osiągnięcia sukcesu. Skorzystają na tym także, mamy nadzieję, nasi nowi klienci, którym przedstawiamy bardzo korzystną alternatywę.

Niezmienne pozostaje nasze przywiązanie do dialogu z Wami. O wszystkich zmianach w ofercie będziemy nadal informować Was na stronie Inteligo.pl, blogu, naszych profilach na Facebooku, Twitterze i Blipie oraz w mailingach. Wszelkie uwagi dotyczące nowych produktów są dla nasz bardzo cenne, ponieważ pozwalają nam ocenić, w jakim stopniu spełniamy Wasze oczekiwania.

Nie oczekuję, że Inteligo będzie największym bankiem uniwersalnym w Polsce. Tu palmę pierwszeństwa niezmiennie dzierży PKO Bank Polski. Mam natomiast silne przekonanie, że Inteligo będzie najbardziej internetowym bankiem w Polsce, w każdym elemencie swojego działania. Mam nadzieję, że będziecie kibicować naszemu rozwojowi.