, Inteligo

Inteligo Superbohaterem

Inteligo zostało wyróżnione i otrzymało tytuł Superbohatera w pierwszej edycji badania „Banki w sieci”, którego głównym celem było sprawdzenie popularności marek bankowych w Internecie. Oceniano: wątki zamieszczone na forach i serwisach społecznościowych o tematyce bankowej.

f302cd72-1146-473d-89bf-a2597fd33c7d.png

Inteligo zostało wyróżnione i otrzymało tytuł Superbohatera w pierwszej edycji badania „Banki w sieci”, którego głównym celem było sprawdzenie popularności marek bankowych w Internecie. Oceniano: wątki zamieszczone na forach i serwisach społecznościowych o tematyce bankowej.

Raport „Banki w sieci” powstał we współpracy Brand 24 oraz FFW Communication i porusza kwestie zaangażowania Polaków w dyskusje o finansach. Publikacje mają mieć charakter cykliczny i pojawiać się będą raz na kwartał.