, Inteligo

Limit maksymalny na transakcje internetowe w Inteligo

 

Informujemy, że od dnia 29 sierpnia 2018 obowiązuje limit maksymalny na pojedynczą transakcję zlecaną przez Klientów Inteligo za pośrednictwem usługi bankowości elektronicznej w serwisie internetowym Inteligo.

Limit maksymalny wynosi 300 000 PLN na pojedynczą transakcję.     

Transakcje internetowe powyżej limitu maksymalnego, po zarejestrowaniu, będą potwierdzane i realizowane w usłudze bankowości telefonicznej u konsultanta serwisu telefonicznego Inteligo.

O przekroczeniu limitu maksymalnego Klient będzie informowany w komunikatach w trakcie realizacji transakcji.

Polecenia przelewu wewnętrznego, otwarcie/zerwanie/dopłaty/wypłaty z lokat nie będą podlegały limitowi maksymalnemu.

Limit maksymalny nie dotyczy transakcji wykonywanych za pomocą kart płatniczych i aplikacji mobilnej IKO (usługa bankowości elektronicznej), dla których obowiązują odrębne limity dzienne na transakcje internetowe.

Pamiętaj !

Aktualnie w Inteligo funkcjonuje również limit dzienny na transakcje internetowe ( zlecane za pośrednictwem serwisu internetowego Inteligo oraz usługi bankowości telefonicznej).

Limit ten jest ustalany i zarządzany przez klientów. Klient ma możliwość za pośrednictwem usługi bankowości elektronicznej ( w serwisie internetowym Inteligo) oraz usługi bankowości telefonicznej ustanowić dzienny limit transakcji ( limit kwotowy) jakie może zlecić w danym dniu z Konta Inteligo.

Równolegle, jako działanie zwiększające bezpieczeństwo, wybrane transakcje są kierowane do dodatkowego potwierdzenia z klientem poprzez kontakt telefoniczny konsultanta serwisu telefonicznego Inteligo.