, Inteligo

Planowana przerwa modernizacyjna (14 czerwca br.)

W niedzielę 14 czerwca 2015 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego, mobilnego i telefonicznego Inteligo oraz płatności w sklepach internetowych przy pomocy usługi „Płacę z Inteligo”.

W czasie trwania przerwy od godz. 01:00 do godz. 03:30 nie będzie można wykonywać transakcji przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w Inteligo, a od godz. 03:31 do godz. 13:00  transakcje przy pomocy aplikacji IKO zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

W godz. 01:00 do godz. 03:30 nastąpi przerwa w akceptacji kart płatniczych Inteligo, a od godz. 03:31 do godz. 13:00 karty płatnicze Inteligo będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów.

W czasie przerwy od godz. 01:00 do godz. 03:30 nie będzie również możliwe korzystanie z bankomatów PKO BP

Portmonetka IKO w czasie przerwy od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie działać.

Przepraszamy za utrudnienia.