, Inteligo

Planowana przerwa modernizacyjna (15/16 marca br.)

W niedzielę 16 marca 2014 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego, mobilnego i telefonicznego Inteligo oraz płatności w sklepach internetowych przy pomocy usługi „Płacę z Inteligo”.

Stylizowana ikona wiadomości

W czasie trwania przerwy transakcje przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w Inteligo zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

W czasie przerwy karty płatnicze Inteligo będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów.

15 marca 2014 r. w godz. 23:00-23:59 nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO, natomiast 16 marca 2014 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 transakcje przy pomocy aplikacji IKO zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach z wyłączeniem sklepów internetowych („Płacę z IKO”).  

Portmonetka IKO nie będzie działać od 15 marca 2014 r. godz. 23:00 do 16 marca 2014 r. godz. 13:00.

Przepraszamy za utrudnienia.