Planowana przerwa modernizacyjna (19/20 kwietnia br.)
Informujemy, że od dnia 19 kwietnia br. (niedziela) od godz. 14:00 do dnia 20 kwietnia br. (poniedziałek) do godz. 07:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego i telefonicznego Inteligo, z Portmonetki IKO oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z Inteligo” i „Płacę z IKO/BLIK”.
W czasie przerwy:
- karty płatnicze Inteligo będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów;
- transakcje przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w Inteligo, zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.
Dodatkowo, przypominamy o planowanej przerwie modernizacyjnej w usłudze Powiadomień. Dowiedz się więcej.
Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.
Za utrudnienia przepraszamy.