Aktualizacja - planowana przerwa modernizacyjna 27 listopada br.
Informujemy, że w dniu 27 listopada (niedziela) od godz. 00:00 do 15:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego Inteligo oraz nie będzie można dokonać płatności w sklepach internetowych „Płacę z Inteligo” i „Płacę z IKO” oraz kartami płatniczymi objętymi usługą 3D-Secure w sklepach oznaczonych MasterCard SecureCode lub Verified by Visa.
Transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem Inteligo zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych. Nie będzie możliwości realizacji płatności BLIK w internecie ani przelewów z aplikacji IKO.
Karty płatnicze Inteligo będą działać bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów, z wyjątkiem płatności internetowych dokonywanych kartami z usługą 3D-Secure.
Za utrudnienia przepraszamy.