Aktualizacja - Planowana przerwa modernizacyjna w IKO
![Stylizowana ikona wiadomości](/static/_front/_inteligo/img/content/inteligo-news-default-image.png)
Informujemy, że od godz. 23:00 w piątek 18 listopada do godz. 6:00 w sobotę 19 listopada 2016 r. nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO (w tym realizowanie za pomocą IKO transakcji w bankomatach i punktach handlowo-usługowych, realizacja płatności w sklepach internetowych „Płacę z IKO” oraz „Płacę z Inteligo” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK) oraz sekcji IKO w serwisie transakcyjnym Inteligo.
W czasie przerwy serwis transakcyjny Inteligo, płatności w Internecie „Płacę z Inteligo” (nie związane z kodem lub czekiem BLIK) oraz transakcje dokonywane kartami płatniczymi Inteligo będą działały bez zakłóceń.
Przepraszamy za utrudnienia.