Planowane przerwy modernizacyjne (25 stycznia br.)
![Stylizowana ikona wiadomości](/static/_front/_inteligo/img/content/inteligo-news-default-image.png)
W dniu 25 stycznia br. (niedziela):
- od godz. 00:30 do godz. 01:30 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego, mobilnego i telefonicznego Inteligo oraz płatności w sklepach internetowych przy pomocy usługi „Płacę z Inteligo” i "Płacę z IKO".
W czasie przerwy karty płatnicze Inteligo będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów. Transakcje przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w Inteligo zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych. Portmonetka IKO w czasie przerwy nie będzie działać. - od godz. 01:30 do godz. 05:00 nie będzie możliwe korzystanie z sekcji „Inwestycje”, „Doładowania” i „Ubezpieczenia” po zalogowaniu do konta Inteligo oraz dokonywanie płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z Inteligo” i „Płacę z IKO”.
W czasie przerwy możliwe będzie korzystanie z pozostałych funkcji serwisu Inteligo oraz realizacja transakcji kartami płatniczymi Inteligo i IKO.
Za utrudnienia przepraszamy.