[Archiwalny] Planujemy przerwę techniczną 5.11
W niedzielę 5.11.2023 r.:
- od godz. 00:00 do godz. godz. 3:00 nie będzie działać aplikacja IKO oraz płatności zbliżeniowe kartami i blikiem (nie dotyczy to Apple Pay).
- od godz. 3:00 do godz. 7:00 nie będzie dostępna zakładka „Karty” w serwisie Inteligo oraz w aplikacji IKO.
Dodatkowo w poniedziałek 6.11.2023 r. od godz. 00:45 do godz. 01:45 mogą wystąpić utrudnienia w płatnościach kartami i przy wypłatach z bankomatów.
W tym czasie niedostępne będą:
- bankomaty PKO Banku Polskiego – wpłaty i wypłaty kartami i BLIKIEM
- płatności zbliżeniowe telefonem
- nadawanie PINu, blokady oraz aktywacja karty w serwisie internetowym Inteligo i aplikacji mobilnej IKO
Wszystkie pozostałe funkcje serwisu internetowego Intelig ii aplikacji mobilnej IKO oraz serwis telefoniczny Inteligo będą działały bez zmian.
Jeśli możesz, zrób zaplanowane operacje wcześniej.
Przepraszamy za utrudnienia.