, Inteligo

[Archiwalny] Prace modernizacyjne 21-25 czerwca

W najbliższych dniach możemy być nieco mniej dostępni.

 

Trochę się będzie u nas działo. Ulepszamy nasze serwisy, dlatego potrzebujemy nieco czasu na prace modernizacyjne.

 

Od piątku 21 czerwca godz. 21:00 do soboty 22 czerwca godz. 08:00 w aplikacji IKO i serwisie Inteligo nie będą dostępne ubezpieczenia:

  • Moje Podróże24, Mój Dom24, Moje Życie24, PKO Ubezpieczenie dziecka oraz Assistance.

 

Od soboty 22 czerwca godz. 22:00:

– do niedzieli 23 czerwca godz. 06:00 w aplikacji IKO i serwisie Inteligo nie będzie można zrobić przelewów natychmiastowych (Express Elixir).
W trakcie prac mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w składaniu wniosków za pośrednictwem:

  • serwisu Inteligo,
  • funkcji otwartej bankowości. 

– do poniedziałku 24 czerwca godz. 06:00 wystąpi przerwa w wysyłaniu powiadomień (SMS oraz w aplikacji IKO) o transakcjach kartowych i płatnościach telefonem.

 

We wtorek 25 czerwca w godzinach 01:00 – 04:40 nie będzie można:

  • wykonywać transakcji kartą oraz BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego
  • nadać PIN-u oraz aktywować karty w aplikacji IKO i serwisie Inteligo
  • zweryfikować PIN-u dla transakcji 3D Secure

Mogą też wystąpić trudności podczas:

  • płatności kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych
  • wypłat kartą z bankomatów innych banków
  • dodawania kart w Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY!, Xiaomi Pay i płatności nimi

Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej.

Przepraszamy za utrudnienia.