, Inteligo

PSD2 w Inteligo – poznaj kolejne zmiany

12 września wprowadzamy dodatkowe zabezpieczenia w serwisie Inteligo, aplikacji IKO oraz dla płatności zbliżeniowych kartami

Stylizowana ikona wiadomości
  • Zmiany związane z silnym uwierzytelnieniem (SCA, ang. Strong Customer Authentication):
    • Jeżeli zechcesz w serwisie Inteligo zobaczyć historię swojego konta starszą niż 90 dni, poprosimy Cię o potwierdzenie operacji narzędziem autoryzacji, z którego obecnie korzystasz. W IKO historię konta starszą niż 90 dni zobaczysz tylko w aplikacji w trybie aktywnym
    • Powiadomienia push w IKO starsze niż 90 dni zobaczysz w aplikacji IKO tylko w trybie aktywnym
    • Dostęp do powiadomień w IKO przed zalogowaniem domyślnie będzie wymagać podania kodu PIN
    • Czasami poprosimy Cię o potwierdzenie PIN-em płatności zbliżeniowych kartami dla kwot poniżej 50 zł
  • Maskowanie haseł jednorazowych z narzędzi autoryzacji – przykład: gdy wpiszesz w serwisie internetowym kod SMS,  zamiast cyfr, zobaczysz gwiazdki
  • Czas sesji w serwisie Inteligo skrócony z 10 do 5 minut –  przykład: jeżeli przez 5 minut nie zauważymy żadnej aktywności w serwisie Inteligo, bezpiecznie wylogujemy Cię z serwisu.

PSD2 w Inteligo

Wszystkie zmiany są efektem zmian w prawie zainicjowanych przez przyjęcie unijnej dyrektywy PSD2, dzięki której możemy Ci udostępnić tzw. open banking, czyli otwartą bankowość