, Inteligo

Zwiększamy bezpieczeństwo logowania w Inteligo - zapowiedź zmian

Logując się do serwisu Inteligo od 14.08.2019 r. możesz zobaczyć dodatkową weryfikację tożsamości, tzw. CAPTCHĘ. We wrześniu br. skorzystasz z dodatkowych zabezpieczeń, które są efektem dyrektywy PSD2

Stylizowana ikona wiadomości

14 sierpnia 2019 r. – CAPTCHA

Co zmienia się na stronach logowania do serwisu Inteligo?

CAPTCHA, czyli nowa ochrona dostępu do Twojego konta w serwisie internetowym Inteligo i podczas realizacji Płacę z Inteligo

  • Ekran z zabezpieczeniem CAPTCHA pokażemy Ci tylko w sytuacjach, w których wg naszej oceny, potrzebna będzie dodatkowa weryfikacja
  • CAPTCHA polega na przeprowadzeniu krótkiego testu. Po podaniu przyjaznego loginu lub numeru klienta możesz zobaczyć zestaw kilku zdjęć z prośbę o zaznaczenie tych, na których widać konkretną rzecz, np. samochody
  • Pamiętaj, że możesz zdecydować, żebyśmy nigdy nie pokazywali Ci CAPTCHY – wystarczy skontaktować się naszym konsultantem

Logowanie do serwisu Inteligo

Wrzesień 2019 r. – dodatkowe zabezpieczenia bankowości elektronicznej (dyrektywa PSD2)

We wrześniu br. skorzystasz z nowości związanych z dyrektywą PSD2 – wszystkie dotyczą zwiększenia bezpieczeństwa w bankowości internetowej i mobilnej oraz płatności zbliżeniowych:

  • Silne uwierzytelnienie (SCA, ang. Strong Customer Authentication), które u nas oznacza:
    • dwuetapowe logowanie z mobilną autoryzacją w IKO - możesz skorzystać z usługi już teraz
    • jeżeli zechcesz zobaczyć historię swojego konta starszą niż 90 dni w serwisie internetowym, poprosimy Cię o potwierdzenie operacji narzędziem autoryzacji. W IKO historię konta starszą niż 90 dni zobaczysz tylko w aplikacji w trybie aktywnym.
    • czasami poprosimy Cię o potwierdzenie PIN-em płatności zbliżeniowych nawet dla kwot poniżej 50 zł
  • Maskowanie haseł jednorazowych z narzędzi autoryzacji – przykład: gdy wpiszesz w serwisie internetowym lub aplikacji mobilnej kod SMS, zamiast cyfr, zobaczysz gwiazdki
  • Czas sesji w serwisie Inteligo skrócony z 10 do 5 minut – przykład: jeżeli przez 5 minut nie zauważymy żadnej aktywności w Inteligo, bezpiecznie wylogujemy Cię z serwisu

Więcej o dyrektywie PSD2