Aktualizacja - utrudnienia w działaniu aplikacji IKO
W niedzielę 4 czerwca 2017 r. od godz. 01:00 do godz. 07:00 wystąpią utrudnienia w aktywacji aplikacji mobilnej IKO oraz realizacji płatności BLIK.
Informujemy, że z powodu prac serwisowych prowadzonych przez operatora systemu płatności mobilnych BLIK w niedzielę 4 czerwca 2017 r. od godz. 01:00 do godz. 07:00 wystąpią utrudnienia w aktywacji IKO, w realizowaniu za pomocą IKO transakcji w bankomatach i punktach handlowo-usługowych oraz realizacji płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z Inteligo” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK.
W czasie przerwy serwisy transakcyjny Inteligo, płatności w Internecie „Płacę z Inteligo” (nie związane z kodem lub czekiem BLIK) oraz transakcje dokonywane kartami płatniczymi (w tym płatności zbliżeniowe telefonem z aplikacją IKO) będą działały bez zakłóceń.
Dodatkowo 4 czerwca w godz. 00:00 do godz. 4:00 nie będzie możliwe wykonywanie przelewów międzybankowych na numer telefonu.
Za utrudnienia przepraszamy.