, Inteligo

Uwaga na fałszywe wiadomości o płatnościach BLIK (Facebook i Messenger)

Ostrzegamy przed fałszywymi wiadomościami w serwisie Facebook i aplikacji Messenger, w których oszuści podszywają się pod Twoich znajomych i proszą o przelew BLIK.

Stylizowana ikona wiadomości

Zachowaj ostrożność:

  • zadzwoń do osoby, która wysyła do Ciebie wiadomość, i potwierdź jej prośbę, nim zdecydujesz się zrobić przelew BLIK-iem,
  • korzystaj z dwuskładnikowego uwierzytelnienia logowania do kont na Facebooku i innych serwisach społecznościowych,
  • nie podawaj nikomu danych do logowania do swoich serwisów społecznościowych, żeby uniknąć przejęcia Twojego profilu przez niepowołane osoby.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących korzystania z bankowości elektronicznej lub mobilnej, prosimy - skontaktuj się telefonicznie z konsultantem pod numerem 800 121 121 (numer dla dzwoniących w kraju) lub +48 81 535 67 89 (do połączeń z zagranicy i z telefonów komórkowych; opłata zgodna z taryfą operatora).

Przeczytaj więcej o bezpieczeństwie