, Inteligo

Na dobry początek

Ten tekst ma za zadanie otworzyć serwis Mojeinteligo.pl, ale dla mnie osobiście znaczy o wiele więcej. Jest to de facto deklaracja tego, co zamierzamy zrobić w Inteligo w ciągu najbliższych miesięcy.

Stylizowana ikona wiadomości

A zamierzamy przywrócić tej marce należne miejsce i blask najbardziej innowacyjnej oferty bankowej na polskim rynku.

Przez ostatnie lata koncentrowaliśmy się na projekcie bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego - i dzisiaj możemy powiedzieć, że to zadanie zostało wykonane. iPKO jest już od dawna serwisem bankowym, z którego korzysta największa liczba klientów, za pomocą którego zlecana jest największa w Polsce liczba operacji bankowych. Choć mamy jeszcze wiele planów i projektów w odniesieniu do iPKO, Inteligo ma teraz priorytet. I jest to jasno określone w strategii PKO Banku Polskiego, przyjętej w marcu tego roku.

Zdecydowaliśmy się na ewolucyjną zmianę Inteligo. Alternatywą było czekanie przez kilka miesięcy i uruchomienie nowej oferty w pełni. Uznaliśmy jednak, że nie warto zwlekać, ponieważ nasi Klienci oczekiwali przede wszystkim zmiany taryfy opłat i prowizji. Spełniliśmy obietnicę zmiany cen, pracujemy nad realizacją następnych. Będą one następowały po sobie w krótkim czasie. Dzięki nim możemy teraz z całkowitym spokojem napisać, że zaoferujemy najwygodniejsze konto na rynku. Już teraz Inteligo zdobywa co roku nagrody za jakość obsługi. Teraz z każdym miesiącem będzie stawać się jeszcze bardziej atrakcyjne.

Nie zrobiliśmy szumnego nowego otwarcia Inteligo. Planujemy za to huczne świętowanie jego sukcesu, który będziemy mogli ogłosić po wdrożeniu produktów i serwisów, nad którymi pracujemy, i przywróceniu Inteligo do pracy na pełnych obrotach. Projekt zakończymy wtedy, kiedy uznamy, że nie potrzebujemy już nadzwyczajnego projektowego trybu pracy, a rozwój Inteligo będzie postępował harmonijnie naprzód.

O wszystkim będziecie mogli czytać tutaj – ten serwis powstał w celu opisywania zmiany Inteligo. Jego opiekunem jest Iza i – co ważne - nic w nim nie jest ustalone raz na zawsze. Jeśli macie pomysł, jak ulepszyć Mojeinteligo.pl i o czym chcecie, żebyśmy pisali, dajcie Izie znać bezpośrednio (iza@mojeinteligo.pl). Ja będę też się tu pojawiał przy tematach, które będą szczególnie istotne.

Nad projektem Inteligo pracuje mieszany zespół osób – takich, które pracują z nami od dawna i takich, które zostały świeżo zatrudnione. Symbolem tych zmian jest Ania Moszczyńska, która została naszym rzecznikiem, ale odpowiada za znacznie więcej niż obsługę mediów – ma za zadanie budować nowy wizerunek Inteligo. Takich osób jak Ania będzie więcej, zespół, który pracuje dla Inteligo będzie rósł wraz z tym, jak będzie rosła oferta produktowa. Jeśli czyta ten tekst ktoś, kto jest przekonany, że jest w stanie wnieść wartość do tego zespołu i chce się zmierzyć z wyzwaniem, jakim jest zbudowanie najlepszego banku internetowego w Polsce, zachęcam do napisania do mnie maila: jk@mojeinteligo.pl

Mam nadzieję, że dużo osób trzyma za nas kciuki. Obiecuję, że przełożymy naszą determinację na to, z czego jako klienci Inteligo będziecie mogli korzystać.

 

Jacek Komaracki

Szef Projektu Inteligo

Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej w PKO Banku Polskim