Aktualizacja | Wyłączenie aplikacji mobilnej Token Inteligo w najbliższych tygodniach
Korzystasz z aplikacji Token Inteligo do potwierdzania operacji bankowych online lub przez telefon? Sprawdź, co wyłączenie usługi oznacza dla Ciebie.
Gdy nie masz aktywnego narzędzia autoryzacji, przestaje być możliwe | Gdy nie masz aktywnego narzędzia autoryzacji, nadal jest możliwe |
|
|
Żeby zachować możliwość potwierdzania operacji online i przez telefon, zmień sposób uwierzytelnienia na inny, np. mobilną autoryzację
Już dziś zamień token na mobilną autoryzację w serwisie Inteligo:
Krok 1: Przejdź do Ustawień w serwisie internetowym Inteligo i wybierz zakładkę „Autoryzacja”
Krok: 2: Wybierz link Zmień narzędzie autoryzacyjne, a następnie „Aplikacja mobilna IKO” i potwierdź operację kodem z tokena.
Jak usunąć aplikację Token Inteligo?
Krok 1: Po zmianie tokena na kody SMS przejdź do zakładki Token Inteligo i wybierz opcję usuń token.
Krok 2: Po usunięciu tokena w serwisie Inteligo usuń aplikację Token Inteligo ze swojego telefonu.