, Inteligo

Wyłączenie aplikacji mobilnej Token Inteligo w najbliższych tygodniach – sprawdź, co to oznacza

Korzystasz z aplikacji Token Inteligo do potwierdzania operacji bankowych online lub przez telefon? Sprawdź, co wyłączenie usługi oznacza dla Ciebie.

  • Przestaje być możliwe: potwierdzanie operacji online i przez telefon
  • Nadal jest możliwe:
    • logowanie dwuetapowe do serwisu internetowego Inteligo
    • zmiana sposobu uwierzytelnienia na inny w serwisie internetowym Inteligo
  • Żeby zachować możliwość potwierdzania operacji online i przez telefon, wystarczy zmienić sposób uwierzytelnienia na inny, np. kody SMS.

Zamień token na kody SMS

Już dziś zamień token na kody SMS w serwisie Inteligo:

Krok 1: Przejdź do Ustawień w serwisie internetowym Inteligo i wybierz zakładkę „Autoryzacja”
Krok: 2:
Wybierz link Zmień narzędzie autoryzacyjne, a następnie „Kody SMS”i potwierdź operację kodem z tokena.

Jak usunąć aplikację Token Inteligo?

Krok 1: Po zmianie tokena na kody SMS przejdź do zakładki Token Inteligo i wybierz opcję usuń token.
Krok 2: Po usunięciu tokena w serwisie Inteligo usuń aplikację Token Inteligo ze swojego telefonu.

Więcej o kodach SMS

Zamień token na kody SMS

Już wkrótce udostępnimy kolejne narzędzie do potwierdzania operacji – w aplikacji mobilnej IKO. Nie masz jeszcze IKO?

Pobierz IKO