, Inteligo

Aktualizacja | Wyłączenie aplikacji mobilnej Token Inteligo w najbliższych tygodniach

Korzystasz z aplikacji Token Inteligo do potwierdzania operacji bankowych online lub przez telefon? Sprawdź, co wyłączenie usługi oznacza dla Ciebie.

Gdy nie masz aktywnego narzędzia autoryzacji, przestaje być możliwe Gdy nie masz aktywnego narzędzia autoryzacji, 
nadal jest możliwe
  • potwierdzanie operacji online i przez telefon
  • logowanie dwuetapowe do serwisu internetowego Inteligo
  • zmiana sposobu uwierzytelnienia na inny w serwisie internetowym Inteligo

Żeby zachować możliwość potwierdzania operacji online i przez telefon, zmień sposób uwierzytelnienia na inny, np. mobilną autoryzację

Włącz mobilną autoryzację

Już dziś zamień token na mobilną autoryzację w serwisie Inteligo:

Krok 1: Przejdź do Ustawień w serwisie internetowym Inteligo i wybierz zakładkę „Autoryzacja”
Krok: 2:
Wybierz link Zmień narzędzie autoryzacyjne, a następnie „Aplikacja mobilna IKO” i potwierdź operację kodem z tokena.

Jak usunąć aplikację Token Inteligo?

Krok 1: Po zmianie tokena na kody SMS przejdź do zakładki Token Inteligo i wybierz opcję usuń token.
Krok 2: Po usunięciu tokena w serwisie Inteligo usuń aplikację Token Inteligo ze swojego telefonu.

Włącz mobilną autoryzację

Pobierz IKO