Zmiana Szczegółowych warunków obsługi konta Inteligo w kanale mobilnym IKO
Z dniem 19.05.2015 roku zmianie ulegają Szczegółowe warunki obsługi konta Inteligo w kanale mobilnym IKO w Powszechnej Kasie Oszczędności Banku Polskim SA
Ust 1. w § 13. zostaje doprecyzowany i uzyskuje brzmienie: „Z chwilą autoryzacji transakcji, o których mowa w § 7 ust.1 pkt 1-3, na rachunku może być zakładana blokada na kwotę transakcji.
O ile Tabela opłat i prowizji przewiduje pobranie dla danej transakcji opłaty lub prowizji, zostanie ona rozliczona z chwilą rozliczenia transakcji.” Oznacza to, że w momencie autoryzacji transakcji zostanie założona blokada na daną kwotę transakcji, a prowizja za transakcję (jeśli takowa wystąpi), zostanie pobrana dopiero w momencie rozliczenia operacji w systemie banku.
Zapoznaj się z treścią nowego regulaminu.
PKO Bank Polski SA informuje, że:
- jeżeli przed proponowaną datą wejścia w życie zmian Szczegółowych warunków nie złożysz PKO Bankowi Polskiemu SA sprzeciwu wobec tych zmian, zmiany obowiązują od dnia podanego w przekazanej Ci informacji,
- masz prawo przed datą wejścia w życie zmian Szczegółowych warunków, zrezygnować ze skutkiem natychmiastowym z korzystania z kanału mobilnego i aplikacji IKO bez ponoszenia opłat,
- w przypadku gdy złożysz sprzeciw, o którym mowa w pkt 1, i nie złożysz dyspozycji rezygnacji, o której mowa w pkt 2, kanał mobilny zostanie dezaktywowany w dniu poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian Szczegółowych warunków, bez ponoszenia opłat.