Zmiany w ofercie lokat Inteligo
Od 1 stycznia 2012 r. podwyżka oprocentowania wybranych lokat. Jednocześnie zawieszone będzie oferowanie Dobolokaty i igo lokaty.

Od nowego roku zmienia się oferta lokat Inteligo. Niektóre z nich będą miały wyższe oprocentowanie, a oferowanie Dobolokaty i igo lokaty zostanie zawieszone.
Wyższe oprocentowanie na wybranych lokatach
- Lokaty 2 miesięczne ze stałym oprocentowaniem – podwyższenie do 4,50% w skali roku dla lokat otwieranych i odnawianych od 1 stycznia 2012 roku.
- Lokaty 9 miesięczne ze zmiennym oprocentowaniem – podwyższenie do 5,30% w skali roku.
Odsetki naliczane są dziennie, a kapitalizowane na koniec okresu umownego w przypadku lokaty dwumiesięcznej i kwartalnie w przypadku lokaty dziewięciomiesięcznej. Możesz zdecydować się na dopisywanie skapitalizowanych odsetek do salda lokaty – wtedy odsetki będą dalej zarabiały - lub na ich przelewanie na rachunek główny, dzięki czemu możesz korzystać z nich na bieżąco. Lokaty możesz otworzyć online lub u konsultanta Inteligo. Zysk z lokat podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym w wysokości 19%.
Zawieszenie Dobolokaty i igo lokaty
Od 1 stycznia 2012 r. nie będzie możliwe otwieranie nowych Dobolokat oraz składanie wniosku o igo lokatę. Dobolokaty z automatycznym odnowieniem odnowią się, jeżeli Bank wznowi oferowanie tego produktu. Jeżeli nie, środki z lokat otwartych do 31 grudnia 2011 r. zostaną przelane:
- w przypadku Dobolokat - na rachunek oszczędnościowy w Inteligo,
- w przypadku igo lokat – na Twoje konto Inteligo lub rachunek, z którego zostały przelane środki na lokatę (w przypadku jego zmiany – środki wpłyną na rachunek wskazany w ostatniej przyjętej przez nas dyspozycji zmiany rachunku).
Przypominamy, że zmiana numeru rachunku do wypłaty środków z igo lokaty jest możliwa na podstawie pisemnej dyspozycji z podpisem potwierdzonym notarialnie, wysłanej na adres:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna,
Centrum Operacji Detalicznych,
Pl. Bankowy 2,
00-095 Warszawa
Do dyspozycji trzeba dołączyć dokumenty potwierdzające zamknięcie pierwotnego rachunku oraz potwierdzające posiadanie nowego rachunku.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące zmian w ofercie lokat, zachęcamy Was do kontaktu z naszymi konsultantami.