, Inteligo

Aktywacja kart Inteligo

Do Waszych rąk trafiła nowa karta Inteligo. Do tej pory w naszej ofercie dostępne były karty debetowe i karty do rachunków kredytowych.

883180c2-bd2b-4079-9de6-116ab7d10371.png

W listopadzie wprowadziliśmy innowacyjną kartę kredytową. Wszystkie karty  Inteligo (doręczone przez kuriera czy też drogą pocztową) otrzymujecie jako nieaktywne. Aby móc skorzystać z karty – należy ją aktywować i nadać jej PIN.

Jak to wygląda w przypadku poszczególnych kart?

Jeżeli otwieracie pierwsze konto  Inteligo, kurier dostarcza pakiet startowy.  Zawiera on  m.in. kartę płatniczą. Aktywuje ją dla Was konsultant, w trakcie pierwszej rozmowy aktywacyjnej. Po jej zakończeniu nastąpi przełączenie do automatycznej części serwisu telefonicznego, gdzie będzie możliwość nadania PIN-u do karty.

Może zdarzyć się również tak (jeśli otwieracie konto wspólne), że w trakcie rozmowy aktywacyjnej rachunek jest jeszcze nieaktywny. Wtedy aktywacji karty należy dokonać  samodzielnie – w serwisie internetowym lub automatycznej części serwisu telefonicznego. Kiedy można ją aktywować? Gdy rachunek, do którego została wydana, jest już widoczny po zalogowaniu do konta.

Kolejne karty – czy to do rachunków dodatkowych, do kolejnego konta, wznowione automatycznie – powinny być aktywowane przez Was w serwisie WWW (zakładka  Karty i link Aktywuj obok karty nieaktywnej) lub telefonicznym (po zalogowaniu należy wybrać opcję 2 - Karty Płatnicze, a następnie 1 - Aby aktywować kartę).  Aktywując kartę nadajecie jej PIN. Należy pamiętać, że dyspozycja ta wymaga potwierdzenia kodem z aktualnie używanego narzędzia autoryzacji.

Do danego rachunku można mieć tylko jedną aktywną kartę: wraz z aktywacją nowej, stara karta jest automatycznie zamykana.

Nieco inaczej wygląda sytuacja w przypadku karty kredytowej.  Ona również wymaga aktywacji w serwisie internetowym lub telefonicznym. Dodatkowo, po aktywacji karty kredytowej, należy aktywować PIN. To oznacza, że pierwsze użycie karty powinno nastąpić w terminalu z użyciem technologii chipowej albo w bankomacie, przez potwierdzenie transakcji nowym PIN-em.