Co wspólnego jest w koncie wspólnym?
W Inteligo konto może być wspólne. Takie konto przeznaczone jest dla dwóch lub trzech osób, które nie muszą być ze sobą spokrewnione.

Każdy ze współwłaścicieli ma swoje własne dane do obsługi konta: swój identyfikator, swoje hasła i wybraną metodę autoryzacji transakcji. Po zalogowaniu do konta wspólnego, wszyscy jego współwłaściciele widzą ten sam rachunek lub rachunki otwarte w ramach ich konta wspólnego.
Ale czy wszyscy w taki sam sposób muszą z niego korzystać? Każdy z współwłaścicieli może skorzystać z funkcjonalności konta w zależności od własnych potrzeb.
Zacznijmy od karty. Każdy ze współwłaścicieli otrzymuje ją jako nieaktywną. Aby móc z niej korzystać – należy ją aktywować i nadać PIN. Od tego momentu można jej używać. Kartę można też „spersonalizować” – ustalając limity na transakcje kartowe (wypłaty gotówkowe, transakcje bezgotówkowe i internetowe) czy aktywując usługę „Bankomaty bez granic”. Każdy ze współwłaścicieli może na swojej karcie mieć inne limity na transakcje – w wysokości, która odpowiada jego potrzebom. Podobnie „Bankomaty bez granic” – to, że jeden ze współwłaścicieli uruchomił sobie tą usługę nie oznacza, że automatycznie korzystają z niej wszyscy. Jest ona bowiem przypisana do konkretnej karty.
Do dyspozycji posiadaczy konta wspólnego są środki zgromadzone na rachunku, tzw. środki dostępne, czyli własne środki powiększone o ewentualny debet (i pomniejszone o ewentualne blokady). Złożenie wniosku o debet przez jednego ze współwłaścicieli jest równoznaczne ze złożeniem wniosku przez wszystkich współposiadaczy. Innymi słowy: jeśli jeden z posiadaczy konta wspólnego złoży wniosek o przyznanie debetu (i zostanie on uruchomiony), pozostali współwłaściciele będą również mogli z niego korzystać.
Co z informacjami o koncie wspólnym, które są wysyłane w formie powiadomień czy wyciągów? Czy wszyscy muszą je otrzymywać? Nie – to zależy od decyzji współwłaściciela. Wyciągi są wysyłane na adres e-mail podany w danych. Każdy ze współwłaścicieli może zdecydować, czy chce otrzymywać wyciągi. Jeśli tak, to w jakim formacie i czy mają być szyfrowane. Powiadomienia także można dostosować do swoich potrzeb. Czego mają dotyczyć i w jakiej formie mają być przekazywane: SMS, e-mail czy komunikator? To zależy od indywidualnych ustawień.
Szablony płatności utworzone przez jednego ze współwłaścicieli są dostępne dla wszystkich i mogą być udostępnione do realizacji np. poprzez automatyczny serwis telefoniczny. Jednak każdy ze współwłaścicieli udostępnia płatności na liście indywidualnie. W związku z tym jeden współwłaściciel może mieć daną płatność udostępnioną przez telefon, ale inni nie muszą mieć udostępnionej tej samej płatności. Do każdego Klienta z osobna przypisana jest też indywidualna lista odbiorców. Każdy z współwłaścicieli konta wspólnego widzi po zalogowaniu zdefiniowaną przez siebie listę odbiorców, ale nie widzi list utworzonych przez pozostałych.
Konto Inteligo daje Wam również możliwość inwestowania: w fundusze inwestycyjne i Obligacje Skarbu Państwa. Zakupione fundusze lub obligacje będzie widział tylko ten współwłaściciel, który faktycznie je nabył. Pozostali, w zakładce "Inwestycje" nie będą mieli o nich informacji.