Coraz bardziej lubię bankomaty PKO BP :)
Zdarza się, że czasami pożyczam od kogoś pieniądze. Inni ode mnie również. Różnie w życiu bywa, więc staram się służyć pomocą. Tak też było dzisiaj.
Miejsce akcji – średniej wielkości miasto w Polsce. Czas – godziny poranne, można rzec świtało. Bohaterowie: ja i kolega w potrzebie.
Dzwoni telefon. Odbieram, kolega w potrzebie przechodzi od razu do rzeczy. Agnieszka potrzebuję pożyczyć trochę pieniędzy. Możesz mi pomóc? Kiedy, jak? Najlepiej teraz, czekam pod blokiem. To nie może zaczekać? Nie. Zaraz będę na dole.
Zabrałam szybko klucze do mieszkania, kartę do bankomatu i wyszłam. Musimy iść do bankomatu PKO BP, bo nie mam przy sobie pieniędzy. Ile potrzebujesz? 200 zł.
Włożyłam kartę do bankomatu, podałam PIN. 200 zł? Czy ja mam tyle na koncie – oto jest pytanie. Wczoraj przygotowywałam przelewy, płaciłam kartą. Nie zwróciłam uwagi, ile mi zostało. Nie zabrałam ze sobą telefonu, nie mogę zadzwonić na infolinię ani wysłać SMSa z zapytaniem… Ale, ale. Co ja widzę na wyświetlaczu? Stan rachunku. Wybieram i po chwili napis:
Wolne środki
Saldo rachunku
Niestety, nie mam 200 zł. 150. Wystarczy? Niech będzie.
Skorzystałam w ten sposób, dość przypadkowo, z kolejnego novum w ofercie Inteligo.
Od 1 lipca 2010 roku zmienił się bowiem zakres dyspozycji jakie Klienci Inteligo mogą wykonywać w bankomatach PKO BP. Kto korzystał, ten wie, że do tej pory oprócz wypłacania gotówki, można też było doładować komórkę. A od 1 lipca bieżącego roku dochodzi możliwość sprawdzania stanu rachunku.
Informacje o środkach dostępnych (tu: wolne środki), czyli tych które faktycznie są do Waszej dyspozycji na dany moment, otrzymacie bezpłatnie. Podobnie z saldem rachunku - bez konieczności logowania na konto czy wysyłania SMS-a.
Wystarczy bankomat PKO BP, ważna i aktywna karta do rachunku oraz PIN. Tylko tyle, by poznać wysokość środków możliwych do wypłaty.
Sprawdź jak to działa już dziś. Spodoba Ci się.