, Inteligo

Czy nowy adres do logowania wszedł już Wam w nawyk?

Pewnie wszyscy już korzystacie z nowego adresu logowania, ale co tam...

3f71a2c1-451e-44ee-ac20-5e50dc25ff42.png

Przypominania o kwestiach kluczowych dla Waszego bezpieczeństwa i komfortu nigdy dość. Od 31 marca 2011 roku strona logowania do serwisu transakcyjnego Inteligo funkcjonuje pod adresem https://inteligo.pl/secure.

Najłatwiej  zalogować się do serwisu transakcyjnego korzystając z jednej  z dwóch opcji:

- wpisać w przeglądarce od razu nowy adres strony logowania (https://inteligo.pl/secure),

- wejść na Inteligo.pl i w prawym górnym rogu odnaleźć symbol kłódeczki.

Wpisując poprzedni adres strony logowania (https://secure.inteligo.com.pl) zostaniecie automatycznie przekierowani na https://inteligo.pl/secure - ale tylko do 30 września. Po tym terminie logowanie do serwisu WWW będzie możliwe tylko przy użyciu nowego adresu.

Pamiętaj o bezpieczeństwie!

Nie korzystaj z bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach i wyloguj się z serwisu zawsze jeśli chcesz odejść od komputera. Pamiętaj też, że bank nigdy nie prosi o podanie kilku kodów jednorazowych jednocześnie. Jedynie w przypadku aktywacji nowej karty kodów konieczne jest podanie bieżącego kodu z aktywnej karty i kodu nr 1 z karty nieaktywnej. Podobnie będzie przy zmianie narzędzia autoryzacyjnego, gdzie pierwszy kod trzeba podać z dotychczasowego narzędzia autoryzacyjnego, a kolejny – z nowego.

Zawsze przed zalogowaniem do konta upewnij się, czy korzystasz z szyfrowanego połączenia. Adres strony w oknie przeglądarki powinien wyglądać następująco: https://inteligo.pl/secure, a po prawej stronie pola adresowego lub w dolnym prawym rogu okna przeglądarki powinna pojawić się ikona z zamkniętą kłódką.  To sygnał, że strona jest zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa, a połączenie szyfrowane. Poprawność certyfikatu bezpieczeństwa możesz sprawdzić w przeglądarce – np. w IE sprawdzisz go w menu "Plik", opcja "Właściwości". Po wybraniu opcji "Certyfikaty" sprawdź zarówno "Ogólne", jak i "Ścieżka certyfikacji". Szczegóły dotyczące certyfikatu możesz również zobaczyć klikając dwukrotnie symbol kłódki. Możesz się z nich również dowiedzieć, że zakupu certyfikatu dokonał Inteligo Financial Services S.A., obsługujący system bankowości elektronicznej na zlecenie PKO Banku Polskiego.