Kiedy potrzebujesz dodatkowych środków...
Po artykułach o oszczędzaniu wiemy już, co zrobić z nadwyżkami w domowym budżecie. Ale co wtedy, gdy potrzebujesz dodatkowych środków?

Ale co wtedy, gdy potrzebujesz dodatkowych środków?
Wszyscy znamy sytuacje, kiedy potrzebne są nam dodatkowe pieniądze. Niespodziewane wydatki, chęć sprawienia komuś niespodzianki lub jesienne last minute, to tylko jedne z wielu okazji, gdy przydałyby się nam dodatkowe środki na koncie. W Inteligo mamy dla Ciebie kilka propozycji, które stanowią odpowiedź na Twoje potrzeby.
Jak wnioskować i o jaką kwotę?
Najprostszy i najszybciej dostępny jest debet w koncie Inteligo. Każdy pełnoletni posiadacz konta indywidualnego, wspólnego lub firmowego może wnioskować o limit debetowy w ramach rachunku głównego konta Inteligo. Nie wymagamy zaświadczeń o dochodach, a debet jest przyznawany całkowicie online – bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoim koncie w serwisie internetowym i w zakładce „kredyty” złożysz wniosek o debet – decyzja podejmowana jest natychmiast po wypełnieniu wniosku. Możesz otrzymać do 2000 zł, a pieniądze są do Twojej dyspozycji niezwłocznie po zatwierdzeniu przyznanego limitu kodem jednorazowym.
Kiedy potrzebujesz większej kwoty, możesz skorzystać z pożyczki Inteligo, której wysokość wynosi od 500 do 20000 zł. Wniosek również złożysz online, a po pozytywnej decyzji kredytowej umowę pobierzesz samodzielnie – po zalogowaniu w serwisie internetowym. Podpisaną umowę przesyłasz do Banku, a po jej weryfikacji środki są przelewane na Twój rachunek główny w koncie Inteligo. Pożyczka jest dostępna dla Klientów konta indywidualnego.
Szczególnym produktem kredytowym jest kredyt odnawialny Inteligo, który jest przyznawany w kwocie od 1000 do 60000 zł. Kredyt odnawialny jest dostępny dla posiadaczy kont indywidualnych i wspólnych, a gdy wnioskujesz o kwotę do 10000 zł w ramach konta indywidualnego, umowa kredytowa podpisywana jest elektronicznie. Jeśli wnioskujesz o większą kwotę lub ubiegasz się o kredyt w ramach konta wspólnego, wydrukowaną i podpisaną umowę wysyłasz do Banku, a kredyt jest uruchamiany po jej otrzymaniu i weryfikacji.
Najnowszą formą dostępu do dodatkowych środków jest karta kredytowa Inteligo, która łączy w sobie funkcje karty kredytowej i debetowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu, przy pomocy jednej karty możesz korzystać z przyznanego limitu kredytowego w kwocie od 1000 do 50000 zł, a jednocześnie wypłacasz środki z rachunku ROR – tak jak zwykłą kartą debetową! Wniosek o kartę kredytową złożysz po zalogowaniu na swoim koncie w serwisie internetowym – zakładka „karty”, link „Karty kredytowe”. Po pozytywnej decyzji kredytowej, podpisaną umowę przesyłasz do Banku, a po jej weryfikacji, wysyłam do Ciebie kartę kredytową.
Kiedy i jak spłacić?
Debet przyznawany jest na czas nieokreślony, a wykorzystaną kwotę debetu należy spłacić w ciągu miesiąca od wykorzystania środków. Datę spłaty masz dostępną w zakładce „kredyty”. Kiedy spłacisz cały wykorzystany debet wraz z odsetkami, przyznany limit się odnowi i będzie ponownie do wykorzystania – po nocnym przetwarzaniu danych od zaksięgowania spłaty.
Pożyczka Inteligo przyznawana jest na okres do 96 miesięcy. Przyznana kwota jest rozłożona na równe raty, które pobierane są automatycznie z rachunku głównego konta Indywidualnego, co miesiąc w wyznaczonym dniu spłaty.
Kredyt odnawialny Inteligo jest przyznawany na okres 12 miesięcy z opcją automatycznego odnowienia. Kredyt spłacany jest co miesiąc, a minimalna kwota to 5% wykorzystanego kredytu i naliczone odsetki. W wyznaczonym dniu spłaty, wymagana kwota jest pobierana automatycznie z rachunku głównego. Spłacona część kredytu odnawia się i masz ją ponownie do wykorzystania.
Karta kredytowa Inteligo – przyznawana jest na okres 12 miesięcy z opcją automatycznego przedłużenia. Samodzielnie decydujesz o kwocie spłaty – określasz wysokość comiesięcznej spłaty w przedziale od 4 do 100% kwoty zadłużenia. Po spłaceniu zadłużenia możesz ponownie z niego korzystać.
Jeśli masz dodatkowe pytania lub chcesz złożyć wniosek telefonicznie, zapraszam do kontaktu z naszym konsultantem pod numerem telefonu: 800 121 121 lub +48 81 535 67 89.