, Inteligo

Kiedy potrzebujesz dodatkowych środków...

Po artykułach o oszczędzaniu wiemy już, co zrobić z nadwyżkami w domowym budżecie. Ale co wtedy, gdy potrzebujesz dodatkowych środków?

1d5536f5-ec7c-42ea-8e8a-46270587b505.png

Ale co wtedy, gdy potrzebujesz dodatkowych środków?

Wszyscy znamy sytuacje, kiedy potrzebne są nam dodatkowe pieniądze. Niespodziewane wydatki, chęć sprawienia komuś niespodzianki lub jesienne last minute, to tylko jedne z wielu okazji, gdy przydałyby się nam dodatkowe środki na koncie. W Inteligo mamy dla Ciebie kilka propozycji, które stanowią odpowiedź na Twoje potrzeby.

Jak wnioskować i o jaką kwotę?

Najprostszy i najszybciej dostępny jest debet w koncie Inteligo. Każdy pełnoletni posiadacz konta indywidualnego, wspólnego lub firmowego może wnioskować o limit debetowy w ramach rachunku głównego konta Inteligo. Nie wymagamy zaświadczeń o dochodach, a debet jest przyznawany całkowicie online – bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoim koncie w serwisie internetowym i w zakładce „kredyty” złożysz wniosek o debet – decyzja podejmowana jest natychmiast po wypełnieniu wniosku. Możesz otrzymać do 2000 zł, a pieniądze są do Twojej dyspozycji niezwłocznie po zatwierdzeniu przyznanego limitu kodem jednorazowym.

Kiedy potrzebujesz większej kwoty, możesz skorzystać z pożyczki Inteligo, której wysokość wynosi od 500 do 20000 zł. Wniosek również złożysz online, a po pozytywnej decyzji kredytowej umowę pobierzesz samodzielnie – po zalogowaniu w serwisie internetowym. Podpisaną umowę przesyłasz do Banku, a po jej weryfikacji środki są przelewane na Twój rachunek główny w koncie Inteligo. Pożyczka jest dostępna dla Klientów konta indywidualnego.

Szczególnym produktem kredytowym jest kredyt odnawialny Inteligo, który jest przyznawany w kwocie od 1000 do 60000 zł. Kredyt odnawialny jest dostępny dla posiadaczy kont indywidualnych i wspólnych, a gdy wnioskujesz o kwotę do 10000 zł w ramach konta indywidualnego, umowa kredytowa podpisywana jest elektronicznie. Jeśli wnioskujesz o większą kwotę lub ubiegasz się o kredyt w ramach konta wspólnego, wydrukowaną i podpisaną umowę wysyłasz do Banku, a kredyt jest uruchamiany po jej otrzymaniu i weryfikacji.

Najnowszą formą dostępu do dodatkowych środków jest karta kredytowa Inteligo, która łączy w sobie funkcje karty kredytowej i debetowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu, przy pomocy jednej karty możesz korzystać z przyznanego limitu kredytowego w kwocie od 1000 do 50000 zł, a jednocześnie wypłacasz środki z rachunku ROR – tak jak zwykłą kartą debetową! Wniosek o kartę kredytową złożysz po zalogowaniu na swoim koncie w serwisie internetowym – zakładka „karty”, link  „Karty kredytowe”. Po pozytywnej decyzji kredytowej, podpisaną umowę przesyłasz do Banku, a po jej weryfikacji, wysyłam do Ciebie kartę kredytową.

Kiedy i jak spłacić?

Debet przyznawany jest na czas nieokreślony, a wykorzystaną kwotę debetu należy spłacić w ciągu miesiąca od wykorzystania środków. Datę spłaty masz dostępną w zakładce „kredyty”. Kiedy spłacisz cały wykorzystany debet wraz z odsetkami, przyznany limit się odnowi i będzie ponownie do wykorzystania – po nocnym przetwarzaniu danych od zaksięgowania spłaty.

Pożyczka Inteligo przyznawana jest na okres do 96 miesięcy. Przyznana kwota jest rozłożona na równe raty, które pobierane są automatycznie z rachunku głównego konta Indywidualnego, co miesiąc w wyznaczonym dniu spłaty.

Kredyt odnawialny Inteligo jest przyznawany na okres 12 miesięcy z opcją automatycznego odnowienia. Kredyt spłacany jest co miesiąc, a minimalna kwota to 5% wykorzystanego kredytu i naliczone odsetki. W wyznaczonym dniu spłaty, wymagana kwota jest pobierana automatycznie z rachunku głównego. Spłacona część kredytu odnawia się i masz ją ponownie do wykorzystania.

Karta kredytowa Inteligo – przyznawana jest na okres 12 miesięcy z opcją automatycznego przedłużenia. Samodzielnie decydujesz o kwocie spłaty – określasz wysokość comiesięcznej spłaty w przedziale od 4 do 100% kwoty zadłużenia. Po spłaceniu zadłużenia możesz ponownie z niego korzystać.

Jeśli masz dodatkowe pytania lub chcesz złożyć wniosek telefonicznie, zapraszam do kontaktu z naszym konsultantem pod numerem telefonu: 800 121 121 lub +48 81 535 67 89.