Gdy zablokujesz swój dostęp do serwisu internetowego Inteligo
Pięciokrotne podanie hasła skutkuje zablokowaniem dostępu. W takiej sytuacji rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 i prawidłowe zalogowanie w serwisie telefonicznym.
Odblokowanie dostępu internetowego do konta polega na nadaniu tzw. hasła tymczasowego do WWW. Po zakończeniu rozmowy konsultant przełączy Cię do automatycznej części serwisu telefonicznego, gdzie trzeba je będzie w pierwszej kolejności nadać, a następnie zmienić logując się nim do serwisu WWW w ciągu maksymalnie pół godziny po jego nadaniu. Po 30 minutach traci ono swoją ważność i należy je nadać na nowo.
Hasło tymczasowe może składać się z samych cyfr: od 6 do 8. Należy je wystukać dwukrotnie w serwisie telefonicznym, można je akceptować klawiszem #. Po komunikacie potwierdzającym nadanie hasła w telefonie możesz się już rozłączyć i logować się tym hasłem w serwisie WWW.
Ekran do logowania będzie wyglądał jak zazwyczaj: pojawi się prośba o identyfikator oraz hasło – tu należy wpisać hasło tymczasowe, to przed chwilą nadane w serwisie telefonicznym. Kliknij OK i znajdziesz się na kolejnym ekranie, służącym zmianie hasła na docelowe. W polu na Hasło stare wpisz to nadane w serwisie telefonicznym, w polu Hasło nowe – takie, którym chcesz się logować do WWW. Możesz wrócić do hasła używanego dotychczas, zanim dostęp został zablokowany.