, Inteligo

Gdy zapomnisz login lub hasło

Dane służące logowaniu do konta Inteligo prawdopodobnie znasz na pamięć.

4406c341-38eb-4fc7-90b6-d48ef3f06e60.png

Może jednak zdarzyć się sytuacja, że je zapomnisz lub utracisz. Co należy zrobić, jeśli tak się stanie?

Wyobraź sobie sytuację, w której zapominasz identyfikator lub hasło do konta. Nie masz wówczas możliwości, by zalogować się do konta, by np. zlecić przelew. Swoimi środkami możesz dysponować wtedy za pomocą karty płatniczej lub kredytowej. Ale spokojnie, odzyskanie danych dostępowych jest łatwe.

Odzyskujemy identyfikator

Każdy Klient otrzymuje identyfikator w przesyłce startowej (znajduje się on na pierwszej stronie umowy wchodzącej w skład "przesyłki startowej" nad kodem kreskowym i jest napisany wytłuszczonym drukiem), wysyłanej przez Inteligo po otwarciu konta. Jeżeli go zapomnisz – proponujemy odszukanie przesyłki startowej. Jeżeli to nie będzie możliwe, identyfikator został utracony – niezwłocznie zgłoś ten fakt naszemu konsultantowi. Prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 800 121 121 oraz +48 81 535 67 89 dla telefonów komórkowych i połączeń z zagranicy. Konsultant zweryfikuje Twoją tożsamość, a następnie pomoże Ci odzyskać utracone dane.

Nowe hasło

Jeśli masz swój identyfikator, ale nie pamiętasz hasła do serwisu internetowego  możesz nadać nowe. Uwaga – do tego procesu potrzebny jest kod z aktualnie używanego narzędzia autoryzacyjnego (kod SMS, z aplikacji token lub z karty kodów). Aby odzyskać hasło do konta należy podobnie jak przy odzyskiwaniu identyfikatora zadzwonić na infolinię. Po zalogowaniu identyfikatorem oraz hasłem do serwisu telefonicznego i pozytywnej weryfikacji konsultant pomoże Ci nadać nowe hasło tymczasowe. W ciągu 30 minut po jego nadaniu należy za jego pomocą zalogować się do serwisu transakcyjnego przez www i zmienić je.

Jeśli jednak znasz hasło do serwisu www i chcesz je zmienić, wystarczy zalogować się w serwisie transakcyjnym, wybrać zakładkę „moje dane” i dalej „Kanały dostępu”, następnie „Zmień hasło” przy odpowiednim kanale.

Jeżeli nie masz hasła do serwisu telefonicznego, skontaktuj się również z naszą infolinią. Zaczekaj na połączenie z konsultantem i przedstaw zaistniałą sytuację. Po nadaniu hasła telefonicznego możesz już logować się w serwisie telefonicznym i korzystać z konta poprzez ten kanał (na przykład nadać hasło do serwisu www).