Inteligo - bezpieczeństwo na pierwszym miejscu!
Zastanawiasz się nad bezpieczeństwem Twojego konta? W dużej mierze zależy ono od Ciebie!
Każdy Klient Inteligo ma zestaw danych związanych z bezpiecznym korzystaniem z konta. Są one niczym klucz do Twojego skarbca, więc należy przechowywać je w bezpiecznym miejscu.
Identyfikator, hasła dostępu, kody z karty kodów i PIN są danymi, które umożliwiają Ci dostęp do Twoich pieniędzy, a zarazem do swobodnego dysponowania nimi. Ujawniając te dane, umożliwiasz innym dostęp do Twoich pieniędzy.
W Inteligo – koncie wybitnie internetowym, każdy klient otrzymuje oddzielne dane do logowania, które są do niego przypisane i tylko on może z nich korzystać. Chcesz mieć dostęp do jednego konta z bliską Ci osobą? Otwórz konto wspólne! W Inteligo możesz otworzyć konto dla dwóch lub trzech osób. Każdy współwłaściciel otrzyma oddzielne dane i będzie miał dostęp do wspólnych pieniędzy.
A co z kartą płatniczą? Przy koncie wspólnym każdy współwłaściciel otrzymuje odrębną kartę na swoje imię i nazwisko.
Ujawniając dane osobom trzecim tracisz kontrolę nad swoim kontem, umożliwisz dokonywanie zmian na Twoim koncie, a także swobodne dysponowanie Twoimi pieniędzmi.
Jeśli kiedykolwiek ujawnisz hasła do logowania lub PIN – jak najszybciej dokonaj ich zmiany na takie, które tylko Ty będziesz znał! Gdyby ktoś poznał Twoje kody z karty kodów – unieważnij ujawnione kody u konsultanta dzwoniąc na infolinię 800 121 121 lub 81 535 67 89 lub zablokuj kartę kodów w serwisie internetowym!
W bankowości elektronicznej, także w koncie Inteligo, bezpieczeństwo Twoich danych do logowania, identyfikatora, haseł dostępu, kodów i PINu oznacza jednocześnie bezpieczeństwo Twoich pieniędzy.