Jak działa automatyczny serwis telefoniczny?
Gdy otwierasz pierwsze konto w Inteligo, odbierasz tzw. przesyłkę startową, którą dostarcza Ci kurier. Rozpakowujesz ją, wśród materiałów odnajdujesz kopertę - w niej kartkę z danymi do logowania.
Umieściliśmy na niej Twój niezmienny, nadany przez nas identyfikator oraz hasła pierwszego logowania. Trzeba je zmienić na hasła swoje zgodnie z podanymi na kartce wytycznymi.
Twój pierwszy kontakt z Inteligo po odebraniu pakietu startowego to rozmowa telefoniczna z jednym z naszych konsultantów. Ma ona na celu aktywację dostępu do konta oraz przełączenie min. do zmiany hasła telefonicznego. Będzie Ci ono służyło do kolejnych przeprowadzanych rozmów oraz samodzielnej obsługi konta w automatycznej części serwisu telefonicznego. Powinno zawierać od 6 do 8 cyfr.
Jednym z wymogów niezbędnych do logowania w serwisie telefonicznym, jest aparat, który ma wybieranie tonowe, np. komórka. Numery, pod którymi możesz wykonywać dyspozycje to 800 121 121 oraz + 48 81 535 67 89. Po wybraniu któregokolwiek z nich usłyszysz:
Wprowadź identyfikator i naciśnij krzyżyk. Podajesz dane i za chwilę: Wprowadź telefoniczne hasło i naciśnij krzyżyk.
Krzyżyk, „płotek”, „hash” wszystkie te nazwy określają klawisz umieszczony na klawiaturze telefonu pod cyfrą 9. Możesz nim potwierdzać wprowadzony identyfikator i hasło. Ale nie musisz. Po prawidłowym podaniu identyfikatora odczekaj chwilę - i tak usłyszysz prośbę o hasło.
Po zalogowaniu znajdziesz się w menu głównym. Połączenie z konsultantem uzyskasz wybierając cyfrę 0. Ale to nie wszystko co daje Ci nasz serwis telefoniczny. Masz dostęp do jego automatycznej części: rozbudowanej, lecz skonstruowanej intuicyjnie. Dzięki przejrzystym instrukcjom szybko nauczysz się sprawnego poruszania w nim.
Nie wystarczy Internet? Czemu jeszcze serwis telefoniczny? Ponieważ telefon stał się przedmiotem pierwszej potrzeby. Nosisz go w torebce, w kieszonce, trzymasz na biurku – nieustannie jest pod ręką. Rzadko wychodzisz z komputerem na spacer – bez telefonu nie ruszasz się nigdzie!
Czy serwis telefoniczny przydaje się? Oczywiście! Po zalogowaniu nie musisz czekać na połączenie z Konsultantem. Nie tylko Ty - jednocześnie wielu Klientów może wykonywać dyspozycje w automatycznej części serwisu telefonicznego.
Cóż można uczynić w ten sposób? Sprawdzić jakie jest saldo rachunku. Wysłuchać informacji o jego historii. Wykonać przelew: między własnymi rachunkami, na podstawie szablonu płatności albo doładować telefon komórkowy. Aktywować kartę płatniczą i zmienić do niej PIN. Zmienić hasło telefoniczne. Dokonać aktywacji karty zdrapki. To nie wszystko. Ściągawkę dołączamy poniżej:
Fakt, na stronie internetowej możesz zrobić więcej. Ale wyobraź sobie, że stoisz pod bankomatem. Masz kartę i środki na rachunku, ale nie udaje się wypłacić gotówki. Dzwonisz do konsultanta i okazuje się, że karta Visa, hm… jest nieaktywna. Nie musisz wracać spod bankomatu do domu by dokonać jej aktywacji przez Internet. Karty płatnicze – aktywacja karty płatniczej – to rozwiązanie w tej sytuacji. Bezpośrednio po podaniu kodu ze zdrapki Visa jest gotowa do użycia.
Innego dnia idziesz do sklepu. Robisz zakupy, z pełnym koszykiem zmierzasz powoli do kasy. Kupujesz trochę więcej niż było w planach, ale ta promocja 2 za 1 brzmiała tak kusząco. Drugi produkt gratis – taka okazja może się nie powtórzyć. Szybka kalkulacja – ile będzie mnie to kosztowało… Upss, trochę dużo. Sprawdzę profilaktycznie ile mam na rachunku w Inteligo. Dzwonisz na 800 121 121, wbijasz identyfikator, hasło telefoniczne i słuchasz informacji o rachunku. Może nie wystarczyć. Słuchasz informacji o kolejnym rachunku – szybka decyzja – robisz przelew. Wskazujesz rachunek z którego chcesz przelać, rachunek na który przelewasz, podajesz kwotę i kod z karty kodów – transakcja została zrealizowana. Teraz już pewnie wykładasz zakupy na taśmę, licznik bije, podajesz kartę, jedno przeciągniecie, podpis i gotowe. Nie musisz pożyczać, rezygnować z części zakupów – automatyczny serwis telefoniczny służy pomocą.