Kosmetyka transakcyjna - kolejne zmiany.
Nie poprzestajemy na obietnicach i systematycznie wprowadzamy zapowiadane zmiany. Zgodnie z Waszymi sugestiami usprawniamy min. realizację przelewów, kontynuując jednocześnie kosmetykę serwisu transakcyjnego.
Usunięcie dropdown w polu wyboru rachunku gdy Klient ma jeden rachunek
Możesz posiadać w Inteligo tylko jeden rachunek, możesz mieć ich też kilka. Do tej pory, przy zlecaniu przelewu wszystkim naszym Klientom pojawiała się rozwijalna lista w celu wskazania rachunku obciążanego. W przypadku większej ilości rachunków ma to uzasadnienie. Posiadacze jednego tylko rachunku takiego wyboru uczynić jednak nie mogą.
W związku z tym wprowadzono zmianę. I tak, jeśli masz jeden rachunek to w trakcie przygotowywania przelewu, będzie on prezentowany w postaci nieedytowalnej. Serwis transakcyjny stanie się dzięki temu bardziej przejrzysty.
Chcemy by nasz serwis zachęcał Cię do korzystania z niego. Dlatego w parze z udoskonaleniem funkcjonalności idzie też praca nad jego wizualizacją.
Klienci, którzy posiadają jeden rachunek w Inteligo nie mają możliwości realizacji przelewów między rachunkami własnymi. Z przyczyny oczywistej. Mimo to widzą link temu służący, co może być mylące. Ta funkcja zostanie ukryta – do momentu, gdy nie otworzysz kolejnego rachunku.
W zakładce Moje rachunki jest możliwość zamknięcia rachunku, ale dodatkowego. Jeśli masz jeden rachunek – to jest on automatycznie rachunkiem głównym w ramach konta i nie można go zamknąć z poziomu strony internetowej. Wymagana jest forma pisemna. W związku z tym ta możliwość dla posiadaczy jednego rachunku zostanie ukryta. Pojawi się gdy otworzysz kolejny rachunek w ramach tego samego konta.
Przelew między własnymi rachunkami z datą przyszłą
Zlecając przelew jednorazowy, na podstawie szablonu płatności nasi Klienci mieli możliwość wskazania daty jego realizacji. Takiego wyboru nie było przy przelewach między rachunkami własnymi. Były one automatycznie wykonywane z datą bieżącą, od razu po przygotowaniu.
To również się zmienia. Przygotowując teraz przelew między rachunkami własnymi możesz zlecić jego realizację z datą przyszłą. Jesteś w stanie planować swoje wydatki.
Ta innowacja dotyczy też rachunku oszczędnościowego. Od teraz możesz wskazać datę z jaką chcesz zrealizować przelew - niekoniecznie teraz, natychmiast. Pamiętaj, że z rachunku oszczędnościowego możesz przelewać tylko w ramach swoich rachunków w Inteligo. Nie zapominaj również, że tylko pierwszy przelew z rachunku oszczędnościowego w danym okresie rozliczeniowym jest realizowany bezpłatnie. Za drugi i kolejny pobierana jest opłata – zasada ta nie ulega zmianie.
Przygotowujesz więc przelew z ROR- u do innego banku, data wykonania: za miesiąc. Jednocześnie zlecasz przelew z rachunku oszczędnościowego na ROR z identyczną datą wykonania. We wskazanej dacie środki zostaną przelane między Twoimi rachunkami i później na zewnątrz. A do tego czasu mogą być wyżej oprocentowane.
Modyfikacja sposobu prezentacji danych właścicieli na wydruku salda
W odpowiedzi na Waszą kolejną sugestię zmieniamy sposób prezentacji danych na wydruku salda. Dążymy do tego, by informacje zawarte na dokumencie były jak najbardziej czytelne.
Jeśli masz jeden rachunek – wydruk jest klarowny. Jednak w przypadku kilku rachunków czy też kilku kont – informacje prezentowane na wydruku mogą wprowadzać w błąd: jakoby wszystkie rachunki były w ramach jednego konta, co nie zawsze jest zgodne z prawdą. Pora na zmianę. Zaczynamy od nagłówka. Będzie w nim umieszczona jedynie data i godzina przygotowywania dokumentu.
Poszczególne informacje będą umieszczane w osobnych wierszach, dzięki czemu staną się przejrzyste.
W pierwszym z nich znajdziesz informację o tym kto jest właścicielem rachunku. Na wydruku potwierdzenia salda z konta indywidualnego będzie imię i nazwisko właściciela, z konta firmowego – nazwa firmy. Na dokumencie dotyczącym konta wspólnego będą imiona i nazwiska wszystkich współwłaścicieli: dwóch lub trzech. Kto jest pierwszym, drugim, a kto trzecim współwłaścicielem można sprawdzić min. po zalogowaniu na konto przez Internet w zakładce Moje rachunku, szczegóły rachunku. Ta kolejność nie zmienia się. Jeśli drugi właściciel zalogowany swoimi danymi będzie drukował potwierdzenie salda – to będzie jako drugi wymieniony też na wydruku.
Poziome linie będą rozdzielały informacje o poszczególnych rachunkach. Nie trzeba będzie przykładać linijki by dane rachunku mieć na jednym poziomie.
Czekamy na Wasze uwagi i ewentualne sugestie.