Masz wątpliwości, czy dzwoni pracownik banku?
Potwierdź jego tożsamość w aplikacji IKO

Oszuści dzwonią i podszywają się pod pracowników instytucji finansowych, w tym banków.
W trakcie rozmowy mogą prosić m.in. o login, hasła, PESEL, dane karty i numer CVV2/CVC2 oraz kod BLIK. Jeśli przekażesz im te dane, mogą wykorzystać je np. do zlecenia operacji na Twoim koncie.
W aplikacji IKO upewnisz się, że rozmawiasz z naszym pracownikiem!
Jak to zrobić?
- Powiedz osobie, z którą rozmawiasz, że chcesz zweryfikować jej tożsamość – poproś o imię, nazwisko, stanowisko oraz miejsce, z którego dzwoni
- Po chwili dostaniesz powiadomienie z aplikacji IKO z danymi pracownika
- Jeśli dane się zgadzają, potwierdź je i kontynuuj rozmowę
Jeśli dzwoniący odmawia weryfikacji lub poda błędne dane – rozłącz się i zadzwoń na naszą infolinię: 800 121 121