, Inteligo

Masz wątpliwości, czy dzwoni pracownik banku?

Potwierdź jego tożsamość w aplikacji IKO

bff6b403-0dc6-4a80-890d-ae9bfc24dd85.png

Oszuści dzwonią i podszywają się pod pracowników instytucji finansowych, w tym banków.

W trakcie rozmowy mogą prosić m.in. o login, hasła, PESEL, dane karty i numer CVV2/CVC2 oraz kod BLIK. Jeśli przekażesz im te dane, mogą wykorzystać je np. do zlecenia operacji na Twoim koncie.

W aplikacji IKO upewnisz się, że rozmawiasz z naszym pracownikiem!

Jak to zrobić?

  • Powiedz osobie, z którą rozmawiasz, że chcesz zweryfikować jej tożsamość – poproś o imię, nazwisko, stanowisko oraz miejsce, z którego dzwoni
  • Po chwili dostaniesz powiadomienie z aplikacji IKO z danymi pracownika
  • Jeśli dane się zgadzają, potwierdź je i kontynuuj rozmowę

Jeśli dzwoniący odmawia weryfikacji lub poda błędne dane – rozłącz się i zadzwoń na naszą infolinię: 800 121 121

 

Więcej