, Inteligo

Nowa tabela opłat w Inteligo - krok po kroku

Słyszeliście o nowych cenach w Inteligo, ale wciąż na Waszym koncie nic się nie zmieniło. Nadal nie korzystacie z przelewów zagranicznych i bezpłatnych przelewów krajowych? Rozważcie akceptację nowej oferty Inteligo.

fee8cfa7-1229-434e-8cf5-f1845de29ded.png

Opłaty za przelewy

Płatne przelewy! Taki powód rezygnacji z konta Inteligo słyszeliśmy wielokrotnie. Teraz jest już inaczej. Posiadacze kont prywatnych w Inteligo wreszcie nie muszą płacić za krajowe przelewy złotówkowe, które zlecają samodzielnie.

Użytkownicy kont firmowych zarzucali nam wysokie opłaty za przelewy do ZUSu i Urzędu Skarbowego. Rozumiemy naszych Klientów – cztery składki do ZUSu = cztery opłaty! Dzięki nowym warunkom cenowym samodzielnie zlecane przelewy do ZUSu i US są bezpłatne.

Zagraniczne przelewy nie tylko księgujemy, ale też wysyłamy.

Uwielbiam zagraniczne wyjazdy i często wyjeżdżam na wakacje do Czech, na Słowację lub nawet dalej. Nie lubię zorganizowanych – grupowych wycieczek, na których wszyscy są podporządkowani przewodnikowi. Wolę swobodne wypady i dlatego samodzielnie rezerwuję lokum. Najtaniej wychodzą małe pensjonaty. Często podają tylko numer konta i nie mają innych form płatności. Powstaje jednak kwestia wpłaty zaliczki, aby potwierdzić rezerwację. Najłatwiej jest zlecić przelew z konta. Dlatego ważne jest, aby bank dawał swoim klientom możliwość zlecania przelewów zagranicznych. Od 11 maja 2010 mogę to zrobić z konta Inteligo.

Magiczne 100 złotych

Myślicie, że to dużo?. 100 złotych wystarczy, żeby opłat uniknąć! Doceniamy aktywnych klientów Inteligo i to nie tylko kont prywatnych, ale również użytkowników kont firmowych. Przy średnim miesięcznym saldzie 100 złotych na Twoim koncie nie pobieramy opłaty za jego prowadzenie. Teraz zasada ta dotyczy wszystkich kont Inteligo: indywidualnych, wspólnych i firmowych – na każdym jest tak samo!

Ale to nie wszystko! Teraz 100 złotych daje możliwość zniesienia miesięcznej opłaty za kartę Inteligo Visa Electron. Płacenie kartą stało się codziennością. Wystarczy, że suma Twoich transakcji bezgotówkowych w poprzednim miesięcznym okresie rozliczeniowym wyniesie 100 złotych lub więcej, a my nie pobierzemy miesięcznej opłaty za kartę. Dotyczy to każdej karty Inteligo Visa Electron – kont prywatnych i firmowych, rachunków głównych i dodatkowych.

Chcesz korzystać z powyższych zasad? Przejdź na nowe warunki cenowe i oprocentowanie w Inteligo.

Czy wszystko jest darmo?

Zdarza się nam słyszeć od naszych klientów, że wolą konto w banku, gdzie „wszystko jest darmo”. Pierwsze, co się nasuwa na myśl, to pytanie: w jakim banku ma Pan/Pani wszystko  darmo? Też chciałbym tam otworzyć konto. Wtedy słyszę nazwę banku. Sprawdzam ich tabelę opłat i prowizji – dziwne, że taką mają, bo przecież wszystko jest darmo. W rzeczywistości nie ma banku, który nie pobiera żadnych opłat…

W Inteligo, tak jak w każdym banku są dyspozycje, za które pobierane są opłaty. Tworząc nową Tabelę Opłat i Prowizji chcieliśmy maksymalnie obniżyć opłaty za czynności, które klient wykonuje samodzielnie. Nie zamierzamy ukrywać opłat przed klientami. Zanim wybierzesz nowe warunki cenowe, zapoznaj się z całą Tabelą Opłat i Prowizji; za co zapłacisz mniej, a za co więcej.

Klienci czasami zamawiają dokumenty bankowe. W Inteligo ceny za tego typu usługi są porównywalne z cenami w innych bankach.

Pomimo dużej sieci bankomatów PKO BP, niektórzy klienci korzystali z możliwości bezpłatnej wypłaty pieniędzy w oddziałach i agencjach PKO BP wyposażonych w terminal POS. Aktualnie za taką dyspozycję jest pobierana opłata w wysokości 5 złotych. Z dyspozycji tej korzystali najczęściej posiadacze kont firmowych, którzy w nowych warunkach cenowych możliwość bezpłatnie pobierać gotówkę w bankomatach PKO BP.

Podniesiona została też opłata za przesyłkę kurierską. Niewielka część klientów korzystała z tej formy wysyłki, np. karty Inteligo Visa Electron, zwracając głównie uwagę na pewność dostarczenia. Daliśmy za to Klientom możliwość zamówienia u konsultanta przesyłki, np. karty płatniczej, listem poleconym lub priorytetowym za opłatą 5 złotych.

Zmianie uległo też oprocentowanie rachunków ROR. Przechodząc na nowe warunki cenowe, wyrażasz zgodę na rezygnację z oprocentowania swoich rachunków ROR. Do niedawna oprocentowanie to wahało się od 0,1% do 1,2% w skali roku, a teraz nie będzie go wcale. Przy tym nie jest to związane z oprocentowaniem lokat czy rachunków oszczędnościowych.

Pełną TOiP, zarówno w wersji przed jak i po zmianie, znajdziesz na stronie w plikach do pobrania. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami przed przejściem na nowe warunki.

Jak skorzystać z nowych warunków i oprocentowania w Inteligo?

Na nowe warunki cenowe i procentowanie w Inteligo możesz przejść po zalogowaniu na swoim koncie w serwisie internetowym Inteligo. Pierwsza strona, jaka Ci się wyświetli po zalogowaniu umożliwia przejście na nowe warunki. Z lewej strony, obok informacji o stanie Twoich rachunków, znajdziesz trzy bannery. Pierwszy z nich odnosi się do nowych warunków cenowych i oprocentowania w Inteligo:

 

toip1

 

Należy najechać kursorem i kliknąć na wskazany banner. Następnie będzie można zapoznać się z głównymi korzyściami nowej Tabeli Opłat i Prowizji, a poprzez linki u dołu strony  ze szczegółami zmian.

Pod informacjami o głównych zmianach, będzie link „Chcę przejść na nowe warunki cenowe”. Po kliknięciu, system przenosi do kolejnego ekranu. Jeżeli mamy więcej niż jedno konto, będziemy poproszeni o wybór tego, na którym chcemy korzystać z nowych warunków cenowych (można wybrać wszystkie). Na kolejnym ekranie będą przedstawione dane kontaktowe, które będziemy mogli zaktualizować:

toip2

Jeżeli nie wyraziliśmy do tej pory zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, pojawi się możliwość  jej wyrażenia (nie jest to obowiązkowe).

Na ostatnim ekranie, należy złożyć oświadczenie woli, przejścia na nowe warunki cenowe i oprocentowanie w Inteligo poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola:

toip3

Następnie wprowadzamy kod z karty kodów i… gotowe!

Jeśli zostaliście naszymi Klientami po 11 maja 2010 roku – nie musicie niczego zmieniać. Wasze rachunki i transakcje są już objęte nowymi warunkami cenowymi.