, Inteligo

Otwieramy kolejne konto w Inteligo

Swoją przygodę z Inteligo rozpoczęłam od założenia konta indywidualnego. Potrzebowałam rachunku, na który mogłabym otrzymywać stypendium.

76d4de1c-b989-4fac-a06b-ef0957e35935.png

W ramach konta otworzyłam też rachunki dodatkowe, których nazwy oddawały przeznaczenie zgromadzonych na nich środków.

Z biegiem czasu pojawiła się potrzeba założenia konta wspólnego. Ponieważ w Inteligo nie można dopisać nikogo do istniejącego konta i nie można przekształcić konta indywidualnego we wspólne czy firmowe (i odwrotnie), zdecydowałam się otworzyć kolejne konto.  

Zadzwoniłam na infolinię, zalogowałam się w serwisie transakcyjnym i złożyłam w trakcie rozmowy z konsultantem wniosek o otwarcie konta wspólnego. Po zalogowaniu, konsultant miał dostęp do moich danych osobowych, potwierdził ich poprawność i przyjął ode mnie wniosek. Podałam również niezbędne dane współwłaścicieli.  

To najszybsza forma złożenia wniosku o otwarcie kolejnego konta. Jeżeli Twoje dane osobowe, które podane są do wiadomości Inteligo zmieniły się – konsultant pomoże w ich aktualizacji lub wyjaśni, w jaki  sposób trzeba je zmienić. Jeśli w Twoich danych nie ma niezgodności - wniosek o kolejne konto zostanie przyjęty.

Po jego potwierdzeniu przez wszystkich współwłaścicieli, rozpocznie się przygotowywanie przesyłek zawierających niezbędne elementy do obsługi konta. Każdy współwłaściciel otrzyma osobną przesyłkę. Osoby otwierające kolejne konto nie otrzymają w niej identyfikatora  - zachowują ten nadany im przy otwieraniu pierwszego konta. Będzie on służył do obsługi wszystkich posiadanych aktualnie rachunków w Inteligo. Podobnie hasła i sposób autoryzacji transakcji.

Przesyłka, którą otrzymasz otwierając kolejne konto będzie zawierała min. nieaktywną kartę płatniczą i materiały informacyjne. Pamiętaj, aby przed pierwszym użyciem karty aktywować ją: albo w serwisie WWW lub telefonicznym. Nie musisz się obawiać, że pomylisz posiadane rachunki. Wystarczy tylko nadać im stosowne nazwy.

Podobnie wygląda sytuacja, jeżeli chcesz otworzyć konto firmowe. Jeżeli jesteś już Klientem Inteligo – zadzwoń i złóż wniosek. Na czas rozmowy przygotuj potrzebne dokumenty firmowe. Konsultant przyjmie od Ciebie wniosek i przekaże niezbędne informacje. Po wysłaniu na nasz adres prawidłowo przygotowanych dokumentów, pozostaje tylko czekać na przesyłkę zwrotną od Inteligo.