PIN do karty kredytowej Inteligo
Dziś przypominamy kilka ważnych instrukcji dotyczących nadawania i zmiany kodu PIN do karty kredytowej Inteligo.

Nadanie PINu
PIN do karty kredytowej nadajesz samodzielnie podczas aktywacji karty w serwisie WWW. PIN składa się z czterech cyfr, nie mogą to być same zera.
Aby korzystać z karty, pierwszą transakcję wykonaj w bankomacie lub w punkcie handlowo-usługowym z terminalem płatniczym, który obsługuje karty z chipem. Transakcja zostanie przeprowadzona w trybie online.
Dlaczego transakcja online jest ważna przy pierwszej weryfikacji PIN?
Po nadaniu pierwszego kodu PIN w serwisie WWW, PIN nie jest jeszcze zapisany na aplikacji płatniczej na karcie. Nowy PIN może zostać zapisany na mikroprocesorze tylko podczas transakcji w trybie online, tj. transakcji, podczas której terminal płatniczy lub bankomat łączą się bezpośrednio z systemem bankowym i wszystkie dane, łącznie z kodem PIN, są weryfikowane online.
Zmiana PIN-u
Kiedy uznasz, że czas zmienić PIN – np. ze względów bezpieczeństwa - możesz to zrobić samodzielnie w dowolnym momencie. Wystarczy zalogować się w serwisie WWW lub w automatycznym serwisie telefonicznym (IVR).
Podczas zmiany wprowadzasz najpierw aktualny PIN, a potem, dwukrotnie, nowy.
Aby zaktualizować nowy PIN na karcie, pierwszej transakcji po zmianie dokonaj w bankomacie. Transakcje w bankomatach przebiegają w trybie online, oznacza to, że zostaje nawiązane połączenie z systemem bankowym. Podczas takiej transakcji nowy kod PIN zostanie zweryfikowany i zaktualizowany na chipie karty.
Przypominamy, że swoją kartę kredytową Inteligo możesz połączyć z rachunkiem rozliczeniowym i korzystać z 3500 bezprowizyjnych bankomatów (PKO Banku Polskiego, BZ WBK oraz eService). O łączeniu zalet karty debetowej i kredytowej przeczytasz TUTAJ.