, Inteligo

Przesyłka na start pierwszego konta

Złożenie wniosku o otwarcie konta Inteligo zajmuje chwilę. Wpisujesz w nim niezbędne dane, wysyłasz go jednym kliknięciem i trafia on do nas. Co dalej? Pora na nasz ruch – oddzwaniamy do Ciebie, aby potwierdzić informacje, które zostały podane we wniosku.

9954e194-261c-4129-8871-1d74646aa53e.png

Taka rozmowa trwa zazwyczaj kilka minut. Konsultant weryfikuje Twoje dane,  rozwiewa pojawiające się wątpliwości i informuje, jakie będą dalsze koleje złożonego przez Ciebie wniosku.

Po jego potwierdzeniu, rozpocznie się przygotowywanie tzw. przesyłki startowej, która po skompletowaniu zostanie doręczona Tobie bezpłatnie przez firmę kurierską. Należy pamiętać, o tym, że pakiet startowy można odebrać tylko na terenie Polski.

Rozmowa potwierdzająca wniosek jest niezmiernie ważna. W trakcie jej trwania konsultant będzie Cię prosił m.in. o wskazanie numeru telefonu, na który powinien zadzwonić do Ciebie pracownik firmy kurierskiej w celu umówienia się na odbiór przesyłki. Pakiet startowy odbierany jest przez każdego Klienta osobiście – nie jest możliwy odbiór na podstawie pełnomocnictwa czy nawet upoważnienia notarialnego.

Czemu takie obostrzenie? Ponieważ na umowie otwarcia konta każdy Klient składa podpis osobiście. Co więcej, w przesyłce znajdują się materiały gwarantujące bezpieczne korzystanie z konta.

Ponadto, kurier jest zobowiązany do potwierdzenia tożsamości osoby, której dostarcza przesyłkę startową. Dlatego prosimy, przygotuj do jej odbioru dokument tożsamości (użyty do złożenia wniosku) oraz jego kserokopię. Kolejnym krokiem jest złożenie podpisu na umowie otwarcia konta  (w dwóch miejscach, na ostatniej stronie). Jeden egzemplarz opatrzony Twoim podpisem trafi do banku, drugi pozostanie  dla Ciebie.

Nasza przesyłka to nie tylko umowa: „starter” to komplet elementów niezbędnych do obsługi konta. Znajdziesz w nim m.in. 3 koperty. Jedna z nich zawiera nadany Tobie, unikatowy identyfikator do konta oraz hasła dostępu, druga – kartę kodów jednorazowych. W trzeciej kopercie przekazujemy Ci kartę płatniczą. Karty w pakiecie startowym otrzymują wszyscy Klienci. Nie musisz składać osobnego zamówienia na kartę – dostaniesz ją od nas na starcie.

Próżno jednak szukać PIN-u w kopercie. PIN do karty nadasz samodzielnie, gdy będzie ona już aktywna.

Znajdujący się w starterze Przewodnik po koncie, podobnie jak i aktualna Tabela Opłat i Prowizji, pozwolą Ci na zapoznanie się z naszą ofertą. Warunki prowadzenia konta przedstawiamy w dołączonym Regulaminie. Jeśli chcesz, by na nowo otwarty rachunek w Inteligo wpływało Twoje wynagrodzenie – wypełnij odpowiednie polecenie przelewu. Znajdziesz je, a jakże – w pakiecie startowym. Poza tym w pakiecie zawarliśmy wnioski o otwarcie konta Inteligo. Możesz nas polecić znajomym. :)

Całości dopełnia instrukcja, jak aktywować dostęp do konta. Zachęcamy do jego aktywowania niezwłocznie po odebraniu przesyłki startowej, by jak najszybciej móc korzystać tego co oferuje Ci Inteligo.