, Inteligo

Rozmowy z Inteligo

Inteligo stawia na otwartą komunikację. Cieszy nas to, że tak żywo reagujecie na zmiany, zgłaszacie się do beta Testów, aktywnie wpływając na tworzenie produktów Inteligo. Chcemy Was słuchać. Chcemy znać Wasze zdanie.

cf53dd35-1492-4958-aa83-43ad7d13b582.png

To bardzo ważne w tak przełomowym dla nas czasie. Fani Mojeinteligo.pl, których przybywa każdego dnia, wiedzą, jak się z nami komunikować. Czytamy uważnie wszystkie komentarze, odpowiadamy na nie, eksperci z uwagą przyjmują zapytania, a na adres moje@inteligo.pl codziennie spływają maile od naszych czytelników. Żaden nie pozostaje bez odpowiedzi!

Serwis Moje Inteligo to nasze najmłodsze narzędzie komunikacji z Wami. Tu macie okazję poznać twarze ludzi tworzących Inteligo. Tu możecie zwrócić się z bezpośrednim pytaniem do ekspertów z dziedziny bankowości elektronicznej, mobilnej czy bezpieczeństwa. Tu czekamy na Wasze uwagi, propozycje, pytania i pomysły na udoskonalenie bankowania. Czekamy też na Wasze propozycje tematów, które powinniśmy poruszać na naszym blogu. Wasze komentarze i zapytania nie pozostają bez odpowiedzi. 

Pamiętajcie jednak, że Moje Inteligo nie jest miejscem na zgłaszanie reklamacji dotyczących Waszego konta. Nie mamy dostępu do Waszych danych i nie możemy odpowiedzieć na pytania dotyczące konkretnych sytuacji. Od takich zgłoszeń jest nasza infolinia i adres inteligo@inteligo.pl 

 Nasz blog to miejsce rozmów i wyjaśniania wątpliwości. To miejsce na nowe pomysły, uwagi. Szczegółowe informacje produktowe znajdziecie natomiast na stronie www.inteligo.pl. Tu prezentujemy  informacje o ofercie Inteligo oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

A jeśli to nie wystarcza, zawsze możecie skorzystać z naszej infolinii , czynnej całą dobę (nr 800 121 121 lub +48 81 535 67 89). Są sytuacje, gdy pomoc konsultanta jest nieodzowna, min. odblokowanie dostępu do WWW czy w przypadku utraty danych do obsługi konta. Konsultantowi możesz zgłaszać wszelakie nieprawidłowości zauważone na rachunkach. Po zalogowaniu identyfikatorem, hasłem telefonicznym i weryfikacji danych, konsultant uzyskuje możliwość sprawdzenia informacji . Może również przyjąć  zgłoszenie, które pomoże wyjaśnić sytuację, jeśli  nie udało się tego zrobić w trakcie rozmowy. Względy bezpieczeństwa dyktują ten właśnie sposób postępowania.

Mojeinteligo to nasze wspólne miejsce rozmów. Piszcie, jakie tematy powinniśmy poruszać, czego brakuje Wam na blogu, co powinniśmy ulepszyć, zmienić. Wasze opinie są dla nas kluczowe. Liczymy na wsparcie.