Serwis internetowy - poprawne logowanie.
Nie możesz zalogować się do swojego konta w Inteligo? Sprawdź, czy przypadkiem nie zablokowałeś sobie do niego dostępu.
Najprostszą odpowiedzią jest błędne hasło. Jeśli wprowadzisz trzy razy błędne hasło, Twój dostęp zostaje zablokowany. Należy więc zawsze zwracać uwagę na ilość znaków i na ich wielkość, a także ustawienia klawiatury – to również ma znaczenie. Jeśli przy pierwszej próbie logowania pojawił Ci się komunikat błędu – ustal co było wprowadzone niepoprawnie. Kiedy nie masz pewności jakie jest Twoje hasło – nie zgaduj! Poszukaj w dokumentach, może jest zapisane w jakimś bezpiecznym miejscu. Jeśli nie pamiętasz identyfikatora, zajrzyj do przesyłki startowej – tam go odnajdziesz. Jeśli jesteście pewni swoich danych do logowania, a Wasz dostęp został zablokowany, rozważcie następujące sytuacje.
- Być może ujawniłeś komuś swoje dane do logowania – współwłaścicielowi konta, pracownikowi firmy lub bliskiej osobie. Jest to niezgodne z regulaminem i nie powinieneś tego robić. Zdarza się jednak zablokowanie dostępu właśnie przez kogoś, komu przekazałeś Twoje poufne dane.
- Masz ustawione zapamiętywanie identyfikatora w przeglądarce – inny użytkownik komputera mógł podjąć próbę logowania na Twoim koncie. Jeśli też ma konto Inteligo, mógł to zrobić przez pomyłkę.
- Inny klient, który ma podobny identyfikator do Twojego, pomylił się np. w jednej cyfrze i wpisał Twój identyfikator logując się zarazem swoim – innym hasłem. To też może spowodować przypadkowe zablokowanie.
Pamiętaj o przechowywaniu swoich danych w bezpiecznym miejscu i nieujawnianie ich innym osobom. Wyłącz zapamiętywanie danych do logowania w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli Twój dostęp został zablokowany, możesz go odblokować na naszej infolinii: 800 121 121 lub 81 535 67 89. Pamiętaj, że należy się przedtem zalogować w serwisie telefonicznym, przygotuj więc identyfikator i hasło telefoniczne. Do wykonania dyspozycji będzie też potrzebna karta kodów.