Testujemy, słuchamy, zmieniamy!
Testy nowych narzędzi autoryzacji trwają od ponad tygodnia. Obok dotychczasowej karty kodów wprowadziliśmy aplikację token instalowaną w telefonie komórkowym i kody wysyłane SMS-em.

Dodatkowo przygotowaliśmy niespodziankę dla użytkowników iPhone’a – wirtualną ‘zdrapkę’.
Testy narzędzi wywołały aktywną dyskusję na naszym blogu i na naszych profilach w serwisach społecznościowych. Dzięki Waszym głosom zdecydowaliśmy się na dokonanie ważnej zmiany. Uniezależniliśmy kody SMS od usługi „Powiadomienia SMS” . Klienci, którzy nie korzystają z tej usługi, mogą korzystać z kodów SMS.
Aby korzystać z kodów SMS, należy mieć aktualny numer telefonu komórkowego w systemach Inteligo. Sprawdźcie już dziś, czy tak jest – jeśli nie, zaktualizujcie swoje dane! Po aktywacji nowego narzędzia autoryzacji, możecie korzystać z kodów SMS. Jeżeli macie dodatkowo aktywowane powiadomienia SMS, będziecie na bieżąco informowani o sytuacji na Waszym koncie.
Jako pierwsi z kodów SMS odłączonych od powiadomień SMS korzystają nasi Testerzy. Po szybkim zakończeniu testów, nowe narzędzia autoryzacji zostaną udostępnione wszystkim Klientom.
Polecamy skorzystanie z narzędzi autoryzacji.