, Inteligo

Testujemy, słuchamy, zmieniamy!

Testy nowych narzędzi autoryzacji trwają od ponad tygodnia. Obok dotychczasowej karty kodów wprowadziliśmy aplikację token instalowaną w telefonie komórkowym i kody wysyłane SMS-em.

88957cf8-c40c-4587-8ba2-c7f22dcf1c5c.png

Dodatkowo przygotowaliśmy niespodziankę dla użytkowników iPhone’a  – wirtualną ‘zdrapkę’.

Testy narzędzi wywołały aktywną dyskusję na naszym blogu i na naszych profilach w serwisach społecznościowych. Dzięki Waszym głosom zdecydowaliśmy się na dokonanie ważnej zmiany. Uniezależniliśmy kody SMS od usługi „Powiadomienia SMS” . Klienci, którzy nie korzystają z tej usługi, mogą korzystać z kodów SMS.

Aby korzystać z kodów SMS, należy mieć aktualny numer telefonu komórkowego w systemach Inteligo. Sprawdźcie już dziś, czy tak jest – jeśli nie, zaktualizujcie swoje dane! Po aktywacji nowego narzędzia autoryzacji, możecie korzystać z kodów SMS. Jeżeli macie dodatkowo aktywowane powiadomienia SMS, będziecie na bieżąco informowani o sytuacji na Waszym koncie.

Jako pierwsi z kodów SMS odłączonych od powiadomień SMS korzystają nasi Testerzy. Po szybkim zakończeniu testów, nowe narzędzia autoryzacji  zostaną udostępnione wszystkim Klientom.

Polecamy skorzystanie z  narzędzi autoryzacji.