Zastrzeżenie numeru PESEL. Najczęściej pytacie…
Jak zastrzec numer PESEL i cofnąć zastrzeżenie?
Zrobisz to online w aplikacji mObywatel 2.0 lub w serwisie mObywatel.gov.pl. Możesz to także załatwić w urzędzie gminy.
Których produktów i usług dotyczy sprawdzanie zastrzeżenia numeru PESEL?
Sprawdzamy, czy nie masz zastrzeżonego numeru PESEL, zanim:
- otworzymy Ci konto oszczędnościowe lub konto dodatkowe (ROR) w ramach konta Inteligo
- pożyczymy Ci pieniądze.
Nie załatwisz tych spraw, jeśli Twój numer PESEL będzie zastrzeżony. Zastrzeżenie możesz cofnąć na czas realizacji dyspozycji. Dla pozostałych produktów i usług nic się nie zmienia.
Czy w ramach konta Inteligo otworzymy Ci konto oszczędnościowe lub konto dodatkowe (ROR), jeżeli któryś ze współposiadaczy będzie miał zastrzeżony numer PESEL?
Nie, nie otworzymy konta oszczędnościowego ani konta dodatkowego (ROR), jeżeli Ty lub współposiadacz konta będziecie mieli zastrzeżony numer PESEL. Zastrzeżenie można cofnąć na czas realizacji dyspozycji.
Jak zastrzeżenie numeru PESEL wpływa na dostęp do serwisu Inteligo lub IKO?
Przy logowaniu do serwisów nie będziemy sprawdzać zastrzeżenia numeru PESEL. Jeśli w serwisie Inteligo lub aplikacji IKO zechcesz otworzyć konto oszczędnościowe, konto dodatkowe (ROR), wziąć debet lub limit odnawialny, sprawdzimy zastrzeżenie numeru PESEL.
Gdzie znajdziesz więcej informacji?
W serwisie mObywatel oraz na stronie internetowej banku.