Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji IKO
Kupuj bilety komunikacji miejskiej w większości miast w Polsce, bezpośrednio w aplikacji IKO.

Usługa realizowana przez moBilet i dostępna w najnowszej wersji aplikacji IKO (Android i iOS):
- Wystarczy wybrać: miasto, rodzaj i liczbę biletów oraz konto, z którego chcesz zapłacić
- W przypadku kontroli pokaż bilet w telefonie – nie musisz logować się do aplikacji
- Często kupujesz ten sam rodzaj biletu? Dodaj go do Ulubionych – dzięki temu każdy kolejny zakup zajmie Ci jeszcze mniej czasu
- W wybranych miejscowościach bilety jednorazowe i krótkookresowe możesz kupić innym osobom podróżującym z Tobą.
Nie masz jeszcze aplikacji IKO?
Dodatkowe informacje:
- Żeby dodać bilet do Ulubionych, wystarczy kliknąć w Gwiazdkę po prawej stronie Biletu (w sekcji Moje bilety).
- Bilety komunikacyjne mogą być dostępne na ekranie logowania do IKO.
- W sekcji Aktywne znajdziesz aktualnie ważne bilety. Gdy stracą ważność, będą dostępne w Archiwum.
- W zależności od wymagań danej miejscowości, możesz otrzymać prośbę o podanie numeru linii autobusu, numeru bocznego pojazdu lub imienia i nazwiska lub innej informacji wymaganej przez przewoźnika. Aplikacja może też poprosić Cię o potwierdzenie zakupu PIN-em do aplikacji.
- Masz możliwość zainicjowania procesu zamówienia faktury oraz złożenia reklamacji – przekierujemy Cię z aplikacji do serwisu moBILET.
Usługa sprzedaży biletów w aplikacji IKO realizowana jest przez Mobile Traffic Data Sp. z o.o., właściciela rozwiązania technicznego moBILET