, Inteligo

Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji IKO

Kupuj bilety komunikacji miejskiej w większości miast w Polsce, bezpośrednio w aplikacji IKO.

b0a73d5b-e6e6-4d6b-a0a9-275677537e51.png

 Usługa realizowana przez moBilet i dostępna w najnowszej wersji aplikacji IKO (Android i iOS):

  • Wystarczy wybrać: miasto, rodzaj i liczbę biletów oraz konto, z którego chcesz zapłacić
  • W przypadku kontroli pokaż bilet w telefonie – nie musisz logować się do aplikacji
  • Często kupujesz ten sam rodzaj biletu? Dodaj go do Ulubionych – dzięki temu każdy kolejny zakup zajmie Ci jeszcze mniej czasu
  • W wybranych miejscowościach bilety jednorazowe i krótkookresowe  możesz kupić innym osobom podróżującym z Tobą.

Nie masz jeszcze aplikacji IKO?

Pobierz IKO

 

Dodatkowe informacje:

  • Żeby dodać bilet do Ulubionych, wystarczy kliknąć w Gwiazdkę po prawej stronie Biletu (w sekcji Moje bilety).
  • Bilety komunikacyjne mogą być dostępne na ekranie logowania do IKO.
  • W sekcji Aktywne znajdziesz aktualnie ważne bilety. Gdy stracą ważność, będą dostępne w Archiwum.
  • W zależności od wymagań danej miejscowości, możesz otrzymać prośbę o podanie numeru linii autobusu, numeru bocznego pojazdu lub imienia i nazwiska lub innej informacji wymaganej przez przewoźnika. Aplikacja może też poprosić Cię o potwierdzenie zakupu PIN-em do aplikacji.
  • Masz możliwość zainicjowania procesu zamówienia faktury oraz złożenia reklamacji – przekierujemy Cię z aplikacji do serwisu moBILET.

Więcej o aplikacji IKO

Usługa sprzedaży biletów w aplikacji IKO realizowana jest przez Mobile Traffic Data Sp. z o.o., właściciela rozwiązania technicznego moBILET