Mobilna autoryzacja już dostępna w IKO
Skorzystaj z nowego, wygodnego sposobu potwierdzania swoich bankowych operacji – możesz autoryzować je w swojej aplikacji IKO.

Masz zablokowaną mobilną autoryzację? Sprawdź, co zrobić Wystarczy, że zadzwonisz na naszą infolinię: 800 121 121. Nasz konsultant aktywuje Ci kody SMS, dzięki czemu odzyskasz możliwość potwierdzania operacji. Jeżeli korzystałeś z dwustopniowego logowania do serwisu Inteligo, po włączeniu kodów SMS ta opcja przestanie być aktywna. Z włączonymi kodami SMS możesz już samodzielnie ponownie włączyć mobilną autoryzację. W czasie rozmowy poprosimy Cię o podanie hasła telefonicznego. Jeżeli go nie pamiętasz, możesz ja nadać w czasie rozmowy. |
Mobilna autoryzacja – jak to działa?
- Po zleceniu operacji, np. polecenia przelewu otrzymasz powiadomienie w aplikacji mobilnej IKO.
- 2 sposoby potwierdzania operacji w IKO - w zależności od typu operacji i kwoty:
- Bezpośrednio w powiadomieniu push w aplikacji, przez wybranie Zatwierdź.
- W uruchomionej aplikacji IKOprzez wybranie Zatwierdź lub podanie kodu PIN i Zatwierdź.
- 0 zł za aktywację i korzystanie (pamiętaj:do korzystania z mobilnej autoryzacji potrzebujesz dostępu do internetu, co może się wiązać z opłatą za pakiet transmisji danych).
Nie masz jeszcze aplikacji IKO?
Jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji IKO?
- Kliknij ikonę menu (☰) w lewym górnym rogu aplikacji, następnie Ustawienia → Narzędzia autoryzacyjne.
- Kliknij kafelek Aplikacja IKO i wybierz urządzenie, które będzie służyć do mobilnej autoryzacji.
- Kliknij przycisk Zatwierdź i na następnym ekranie podaj kod otrzymywany w dotychczasowy sposób (kod SMS/kod z karty kodów jednorazowych).
Jak włączyć mobilną autoryzację w serwisie internetowym Inteligo?
- Przejdź do sekcji Dane i ustawienia → Karty, mobilna autoryzacja, SMS i kliknij Zmień narzędzie autoryzacyjne.
- Wybierz Aplikacja mobilna IKO, jako sposób dokonywania uwierzytelnienia. Możesz włączyć dodatkowo zatwierdzanie logowania do serwisu internetowego Inteligo w IKO (tzw. weryfikacja dwuetapowa) i kliknij Dalej.
- Wybierz urządzenie, które będzie służyć do mobilnej autoryzacji i na następnym ekranie podaj kod otrzymany w dotychczasowy sposób (kod SMS / kod z karty kodów jednorazowych).
- Zaloguj się do IKO na wskazanym wcześniej urządzeniu i potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji.
Więcej o narzędziach autoryzacji w Inteligo
Więcej o mobilnej autoryzacji
Więcej o aplikacji IKO
* Aplikacja mobilna IKO oraz serwis internetowy Inteligo stanowią usługę bankowości elektronicznej.