Przelewy natychmiastowe za pośrednictwem serwisu internetowego Inteligo
Od 14 listopada 2017 r. klienci Inteligo będą mogli zlecać przelewy natychmiastowe również za pośrednictwem serwisu internetowego Inteligo.

Od dziś klienci Inteligo będą mogli zlecać przelewy natychmiastowe zarówno z wykorzystaniem aplikacji mobilnej IKO, jak również serwisu internetowego Inteligo. Przelewy natychmiastowe w systemie Express Elixir umożliwiają przelewanie pieniędzy w ciągu kilku sekund z banku do banku,niezależnie od sesji rozliczeniowych Elixir– 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Są one uzupełnieniem oferty przelewów standardowych i przelewów na telefon BLIK.
Zlecenie przelewu natychmiastowego w serwisie internetowym Inteligo czy aplikacji IKO jest łatwe – na formularzu przelewu standardowego należy wybrać przelew natychmiastowy, a następnie zaakceptować opłatę za ten typ przelewu.
Przelewy natychmiastowe są realizowane w PLN, na terenie Polski, za pośrednictwem systemu Express Elixir, który prowadzony jest przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. Przelew natychmiastowy zostanie wykonany w przypadku spełnienia następujących warunków:
- dostępności obydwu banków uczestniczących w rozliczeniu w systemie Express Elixir (banku zleceniodawcy i banku odbiorcy) - szczegóły dotyczące działania przelewów natychmiastowych oraz informacje o bankach uczestniczących w systemie i ich dostępności podane są na stronie www.expresselixir.pl,
- kwota pojedynczego przelewu nie przekroczy 3 000 PLN, zaś kwota przelewów natychmiastowych zlecana przez klienta Inteligo, wspólna dla wszystkich kanałów, nie przekroczy 6 000 PLN dziennie,
- w przypadku przelewu na rachunek Urzędu Skarbowego – kwota pojedynczego przelewu natychmiastowego nie przekroczy 50 000 PLN, zaś kwota przelewów natychmiastowych zlecana z jednego rachunku, wspólna dla wszystkich kanałów, nie przekroczy 250 000 PLN dziennie,
- bank odbiorcy jest aktywny (dostępny) w momencie złożenia przelewu do realizacji (nie występują czasowe niedostępności),co jest automatycznie weryfikowane w serwisie internetowym Inteligo czy aplikacji IKO,
- na rachunku muszą znajdować się środki wystarczające na pokrycie kwoty przelewu i opłaty należnej za wykonanie tego przelewu.
Przelewy natychmiastowe można wysyłać z innych banków uczestniczących w systemie na wszystkie numery rachunków prowadzonych w PKO Banku Polskim, w tym numery rachunków Inteligo.
Udostępnienie przelewów natychmiastowych do ZUS planowane jest na 2-go stycznia 2018 r. W pierwszej połowie roku 2018 planowane jest zaś udostępnienie klientom Inteligo możliwości zlecania przelewów natychmiastowych u konsultantów.