, Inteligo

Szybsze opłacanie należności w aplikacji IKO (Android i WP)

W aplikacji mobilnej IKO na telefony z systemem Android i Windows Phone pojawiło się kilka funkcji, które pozwolą Ci sprawnie zaplanować cykliczne wydatki oraz kontrolować płatności z datą przyszłą.

Stylizowana ikona wiadomości

W aplikacji mobilnej IKO na telefony z systemem Android i Windows Phone pojawiło się kilka funkcji, które pozwolą Ci sprawnie zaplanować cykliczne wydatki oraz kontrolować płatności z datą przyszłą.

Zlecenia stałe

Dotychczas w aplikacji mobilnej IKO można było jedynie przeglądać utworzone wcześniej zlecenia stałe. Dzięki aktualizacji zyskasz możliwość zarządzania swoimi zleceniami stałymi w szerszym zakresie:

  • Dodawaj nowe zlecenia stałe: wystarczy wejść w aplikacji IKO w sekcję Płatności > Zlecenia stałe i nacisnąć ikonę z symbolem +, aby ustalić nowe zlecenie. 
  • Dopłacaj do ustalonego zlecenia stałego, gdy masz nieplanowane, jednorazowe zwiększenie opłaty. Wystarczy wejść w szczegóły danego zlecenia stałego i wybrać z menu kontekstowego opcję „Dopłać” oraz podać kwotę dopłaty do najbliższej realizacji tego zlecenia.

Kiedy może Ci się to przydać? Np. wtedy, gdy płacisz za telewizję kablową 50 zł, ale w danym miesiącu zdarzyło Ci się obejrzeć film z płatnej telewizji VOD i musisz dopłacić 20 zł. Nie musisz w tym momencie zmieniać zlecenia stałego, tylko dopłacasz jednorazowo dodatkową kwotę, bez konieczności wypełniania danych odbiorcy 

Przypominamy, że zlecenia stałe to możliwość ustawienia płatności o stałej wartości np. za prąd, gaz, rachunki telefoniczne lub internetowe. Zlecenie stałe  realizowane jest w regularnych odstępach czasowych, do określonej daty lub  do jego odwołania.

Seria przelewów

Ustal serię przelewów za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO, aby zlecić jednocześnie kilka przelewów o dowolnych kwotach, tytułach operacji oraz datach do jednego odbiorcy tylko raz podając jego dane.

Blokowanie środków w przelewach z datą przyszłą

Zlecając w aplikacji IKO przelew z datą przyszłą możesz zablokować potrzebną kwotę do realizacji przelewu. Wystarczy na ekranie przelewu zaznaczyć opcję „Zablokuj środki pod operację”, a zapewnisz sobie potrzebną kwotę do wykonania przelewu.

Więcej o aplikacji mobilnej IKO.