, Inteligo

Zmiany w usłudze „Płacę z Inteligo” oraz „Płacę z IKO”

Stylizowana ikona wiadomości

Od 8 września 2016 r. PKO Bank Polski wprowadza zmiany w usługach płatności internetowych polegające na:

  • Udostępnieniu autoryzacji transakcji kodem BLIK lub numerem czeku BLIK z aplikacji IKO w ramach usługi „Płacę z Inteligo”;
  • Systematycznym wyłączaniu z oferty usługi „Płacę z IKO”.

Dzięki tej zmianie Klienci Inteligo będą mieli w jednym miejscu udostępnione dwie możliwości autoryzacji transakcji:

  • po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego Inteligo, kodem jednorazowym SMS, tokenem lub zdrapką, tak jak w dotychczasowym procesie,
  • za pomocą kodu BLIK z aplikacji mobilnej IKO, bez konieczności logowania do serwisu Inteligo.

Dzięki dodaniu autoryzacji kodem BLIK do „Płacę z Inteligo” użytkownicy aplikacji IKO będą mogli dokonywać w ten wygodny sposób płatności w większości sklepów internetowych na polskim rynku!

Osoby, które do tej pory korzystały z usługi „Płacę z Inteligo” będą mogły dokonywać płatności w ten sam niezmieniony sposób.

Zachęcamy do korzystania z nowej metody autoryzacji transakcji.

Więcej o usłudze „Płacę z Inteligo”

Więcej o aplikacji mobilnej IKO

Więcej o kodzie BLIK i czeku BLIK